واردات اتوبوس در آینده نزدیک عملیاتی می شود

معاون سازمان راهداری:

واردات اتوبوس در آینده نزدیک عملیاتی می شود

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: روند توسعه و نوسازی ناوگان با تحقق واردات اتوبوس بین شهری و تامین بخشی از ناوگان مورد نیاز در حوزه اتوبوسی در آینده نزدیک آغاز و عملیاتی می شود.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم وفناوری تیکسر از وزارت راه و شهرسازی، عباسعلی بنی اسدی در گردهمایی روسای اداره های حمل و نقل مسافر کل کشور که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به این که عموم مردم خدمات گیرندگان در حوزه حمل و نقل مسافر هستند، از این رو توجه به موضوعاتی مانند رسیدگی و ارجاع تخلفات در حوزه حمل و نقل و مسافر اهمیتی پررنگ تر دارد.

وی بر ضرورت جلوگیری از جعل و صدور بارنامه ها و صورت وضعیت های صوری در حوزه حمل و نقل تاکید و عنوان کرد: در اغلب کشور ها تردد ناوگان حمل و نقل عمومی از طریق سیستم های کنترل تردد مدیریت می شوند و امکان رصد آنها از طریق سامانه ها وجود دارد.

به گفته بنی اسدی، پایین بودن مبالغ جرایم رانندگی در کشور یکی از عواملی است که در بروز تخلفات بازدارنده و کنترل کننده نیست.

وی همچنین رسیدگی به تخلفات در حوزه حمل و نقل مسافر را کمرنگ برشمرد و تصریح کرد: تعیین عوارض توشه بار از جمله در استان هایی که بستر کار فراهم است، قابلیت عملیاتی و اجرایی شدن دارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "واردات اتوبوس در آینده نزدیک عملیاتی می شود" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "واردات اتوبوس در آینده نزدیک عملیاتی می شود"، کلیک کنید.