گاریدو: به خاطر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس احساس غرور می‌کنم – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

گاریدو: به خاطر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس احساس غرور می‌کنم - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، خوان کارلوس گاریدو در پایان بازی با الاهلی عربستان اظهار داشت: بابت بازی خوبی که انجام دادیم به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از این بابت احساس غرور می‌کنم.

او ادامه داد: بر بازی تسلط داشتیم و موقعیت‌هایی هم خلق کردیم اما شانس با ما یار نبود. روی حرکت دو بازیکن الاهلی گل دریافت کردیم در حالی که در ادامه به بازی تسلط یافتیم و موقعیت های زیادی هم خلق کردیم. همه دیدند که برای ما خطای پنالتی رخ داد و دلیل رد شدن آن توسط VAR را نمی دانم. پرسپولیس و هوادران آن بزرگ هستند و باید به ما احترام گذاشته شود و اینکه برای ما پنالتی اعلام نشد یک بی احترامی به پرسپولیس بود و ما استحقاق به ثمر رساندن گل تساوی را داشتیم.

او تصریح کرد: بازیکنان الاهلی یک بازیکن عادی نیستند و از قبل به عملکرد آنها آشنا بودیم. ما حق داریم که ناراحت باشیم اما باید برای ادامه راه موفق ظاهر شویم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطر نشان کرد: پرسپولیس و الاهلی دو تیم بزرگ هستند اما فقط در این بازی شاهد یک گل بودیم. باید بازی را آنالیز کنیم و دلیل گل نزدن تیم را بیابیم. ما برای دو هدف وارد عربستان شدیم اول اینکه بازی هجومی داشته باشیم و دومین هدف ما این بود که شخصیت بزرگ تیم را به نمایش بگذاریم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گاریدو: به خاطر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس احساس غرور می‌کنم – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گاریدو: به خاطر بازی خوب بازیکنان پرسپولیس احساس غرور می‌کنم – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.