نتایج کاروان ایران در چهاردهمین روز المپیک پاریس/ شروع طوفانی نمایندگان ایران

نتایج کاروان ایران در چهاردهمین روز المپیک پاریس/ شروع طوفانی نمایندگان ایران

ورزشکاران ایران در چهاردهمین روز المپیک پاریس در سه رشته به مصاف رقبا رفتند.

به گزارش تیکسر، جمعه در چهاردهمین روز المپیک ۲۰۲۴ پاریس ورزشکاران ایران در سه رشته تکواندو، کشتی ‌آزاد و وزنه‌برداری به مصاف رقبا رفتند. 

مهران برخورداری در نخستین دیدارش برابر حریف ازبکستانی‌ پیروز شد. یونس امامی و امیرحسین زارع نیز دیدارهایشان را طوفانی آغاز کردند و برابر حریفشانشان به برتری رسیدند. 

نتایج ورزشکاران ایران به شرح زیر است:

تکواندو:

مهران برخورداری، ملی‌پوش سنگین وزن ایران، موفق شد در نخستین مبارزه خود به پیروزی دست یابد.

کشتی

یونس امامی، آزادکار وزن ۷۴ کیلوگرم ایران و دارنده دو مدال برنز جهان، در دور نخست برابر فرانک چامیزو، کشتی‌گیر کوبایی‌تبار ایتالیا و دارنده دو مدال طلا و یک برنز المپیک با نتیجه قاطع ۹ بر چهار به برتری رسید.

او در دومین‌ مبارزه برابر ندوم از گینه بیسائو به روی تشک رفت و در پایان در یک دقیقه و ۳۴ ثانیه با امتیاز عالی ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی یک چهارم نهایی شد.

امیرحسین زارع، دارنده دو مدال طلای جهان و یک برنز المپیک، در دور نخست مقابل لازاریف از قرقیزستان با نتیجه قاطع پنج بر صفر به برتری رسید و راهی دور یک‌چهارم نهایی شد.

این خبر به‌روزرسانی می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نتایج کاروان ایران در چهاردهمین روز المپیک پاریس/ شروع طوفانی نمایندگان ایران" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نتایج کاروان ایران در چهاردهمین روز المپیک پاریس/ شروع طوفانی نمایندگان ایران"، کلیک کنید.