تبریک بنی تمیم در پی تاریخ سازی و رسیدن فرنگی کاران خوزستانی به المپیک

تبریک بنی تمیم در پی تاریخ سازی و رسیدن فرنگی کاران خوزستانی به المپیک

تیکسر/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در پی تاریخ سازی فرنگی کاران خوزستانی و کسب 5 سهمیه المپیک 2024 پاریس، پیام تبریک صادر کرد.

در متن پیام حمید بنی تمیم آمده است:

“بسم الله الرحمن الرحیم

در سایه الطاف حضرت حق و در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و دعای خیر مردم شریف ایران؛ پهلوانان ارزنده و اخلاق مدار خوزستان بار دیگر افتخارآفرینی کردند و ضمن کسب مدال در مسابقات بین المللی رنکنیگ مجارستان، سه سهمیه تیم ملی کشتی فرنگی جهت حضور در المپیک 2024 پاریس را به دست آوردند.

تاریخ سازی فرنگی کاران خوزستانی در مسیر راهیابی به المپیک و کسب 5 سهمیه از 6 وزن المپیک پاریس، موجب شادکامی مردم خوزستان علی الخصوص جامعه ورزش استان شد.

این موفقیت بی سابقه و باشکوه که نوید کسب افتخارات ارزشمند ورزشکاران خوزستانی در المپیک را می دهد مایه مباهات شد، بنده این موفقیت و حضور چشمگیر و پرشور فرزندان دلیر خطه خوزستان، که ارزش افزوده کاوران خادم الرضا در پاریس خواهد بود را به مردم ورزش دوست استان  و جامعه اخلاق مدار ورزش خوزستان تبریک عرض نموده، توفیق و موفقیت کشتی گیران شایسته استان را در مسابقات پاریس را از درگاه ایزد منان خواستارم.”

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تبریک بنی تمیم در پی تاریخ سازی و رسیدن فرنگی کاران خوزستانی به المپیک" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تبریک بنی تمیم در پی تاریخ سازی و رسیدن فرنگی کاران خوزستانی به المپیک"، کلیک کنید.