ثبت 502 میلیون تردد در 19 روز اخیر در جاده ها؛ روزی 26.5 میلیون تردد

ثبت 502 میلیون تردد در 19 روز اخیر در جاده ها؛ روزی 26.5 میلیون تردد

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: در مجموع از اواخر اسفندماه تا کنون، 502 میلیون تردد در جاده های کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش تیکسر، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین میزان سفرهای نوروزی گفت: از 24 اسفندماه تا 13 فروردین ماه، تعداد ترددهای نوروزی در مجموع به 502 میلیون تردد رسید که روزانه به صورت میانگین 26.5 میلیون تردد در جاده های کشور داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر وضعیت مناسبی را در جاده های کشور شاهد هستیم اما در ورودی برخی شهرها، ترافیک سنگین و نیمه سنگین است. 

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره ترافیک ورودی پایتخت ادامه داد: از ابتدای صبح امروز در محورهای ورودی شهر تهران، در آزادراه کرج-تهران و شهریار-تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است. 

شیرانی با بیان اینکه به نظر می رسد بیشتر مسافران نوروزی به شهر مبدا خود بازگشته اند؛  افزود: بر اساس آخرین آمار، 120 هزار خودرو مسافر در استان مازندران، 110 هزار خودرو در گیلان و 47 هزار خودرو در خراسان رضوی هنوز وجود دارند که انتظار داریم تا آخر هفته نیز این عزیزان به خانه بازگردند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: طرح نوروزی پلیس تا امروز 14 فروردین ماه ادامه داشت. همچنین از امروز تا پایان هفته نیز همکاران من در تمامی معابر حضور دارند تا انشالله خدمات مناسبی به هموطنان ارایه کنیم.

شیرانی به هموطنانی که هنوز از سفر بازنگشته اند توصیه کرد قوانین راهنمایی و رانندگی را برای حفظ سلامت خود و دیگران رعایت و با مدیریت زمان سفر خود به کاهش ترافیک کمک کنند. 

وی افزود: نیاز است که هموطنان آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها را قبل از سفر بررسی کنند. رانندگان می توانند با تماس با شماره تلفن های 120 راهور و 141 راهداری و یا مراجعه سایت پلیس راهور، از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور مطلع شوند. 

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ثبت 502 میلیون تردد در 19 روز اخیر در جاده ها؛ روزی 26.5 میلیون تردد" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ثبت 502 میلیون تردد در 19 روز اخیر در جاده ها؛ روزی 26.5 میلیون تردد"، کلیک کنید.