۲ موج بارندگی در راه خوزستان

۲ موج بارندگی در راه خوزستان
آفتاب نیوز :

به گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: پیرو هشدار سطح زرد در تاریخ ۳۰ مهرماه و تاکید بر صحت آن تداوم فعالیت سامانه بارشی تا اواخر روز پنجشنبه و ورود موج دوم بارش از اواخر روز جمعه پیش بینی می شود.

بر اساس این اطلاعیه سامانه اول در روز پنجشنبه وارد استان می شود و رگبار پراکنده و رعد و برق وزش باد متوسط و تندباد های لحظه ای را به دنبال دارد.

این اطلاعیه می افزاید سامانه دوم از اواخر وقت جمعه هفته جاری تا اواخر وقت شنبه هفته آینده بر استان حاکم می شود و منطقه اثر این ۲ سامانه شمال شرق شرق جنوب شرق و شمال و بخش هایی از جنوب و مرکز استان به ویژه ارتفاعات است.

اثر مخاطره احتمال لغزندگی جادهها احتمال جاری شدن روان آب در مناطق کوهستانی احتمال خسارت به سازه های موقت از جمله بنرها داربست ها و تابلو های تبلیغاتی واحتمال شکستن درختان کهنسال احتمال خسارت به محصولات وماشین آلات کشاورزی است.

بر اساس هشدار سطح زرد هواشناسی شماره ۴۴ مورخ ۳۰ تیکسر ۱۴۰۳ اداره کل هواشناسی استان خوزستان فعالیت سامانه بارشی طی ظهر سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه هفته جاری سبب رگبار و رعد و برق و وزش باد متوسط گاهی تندباد های لحظه ای در نوار شرقی استان به ویژه ارتفاعات خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۲ موج بارندگی در راه خوزستان" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۲ موج بارندگی در راه خوزستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه