ایجاد و احیای رشته های مرمت و باستان شناسی در دانشگاه آزاد کازرون

یک مسئول میراث فرهنگی فارس خواستار شد؛

ایجاد و احیای رشته‌‌های مرمت و باستان‌شناسی در دانشگاه آزاد کازرون

معاون اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس خواستار ایجاد و فراهم کردن رشته حفاظت و مرمت و احیای مجدد رشته باستان شناسی در دانشگاه آزاد کازرون شد. 

 به گزارش خبرنگار تیکسر علی مهبودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون افشین ابراهیمی معاون اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان فارس و مدیرپایگاه میراث جهانی منظر باستان شناسی ساسانی فارس محمد خلیل محمودی مدیر داخلی مجموعه میراث جهانی بیشاپور زهرا خواجه رئیس دانشکده علوم انسانی دانشگاه و فرنگیس درویشی مدیر گروه رشته باستان شناسی دانشگاه با حضور در سایت تاریخی شهر بیشاپور از پایگاه میراث جهانی این شهر بازدید کردند.

ایجاد و احیای رشته های مرمت و باستان شناسی در دانشگاه آزاد کازرون

رئیس دانشگاه آزاد کازرون در حاشیه این بازدید بر انعقاد تفاهم نامه همکاری متقابل علمی و پژوهشی بین دانشگاه و این پایگاه میراث جهانی بیشاپور تاکید کرد.

در این برنامه که از ظرفیت های آموزشی پژوهشی و آزمایشگاه مرمت حفاظت و بنا های این مجموعه تاریخی بازدید شد ابراهیمی خواستار ایجاد و فراهم کردن رشته حفاظت و مرمت با توجه به ظرفیت تاریخی شهرستان کازرون و به خصوص میراث جهانی بیشاپور و احیای مجدد رشته باستان شناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون شد. 

ایجاد و احیای رشته های مرمت و باستان شناسی در دانشگاه آزاد کازرون

مهبودی نیز پیشنهاداتی مبنی بر همکاری متقابل برای فعال کردن هرچه بیشتر رشته گردشگری در دانشکده علوم انسانی واحد کازرون برگزاری کارگاه ها دوره های کوتاه مدت و برگزاری تور های گردشگری در سطح شهرستان کازرون ارائه کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ایجاد و احیای رشته های مرمت و باستان شناسی در دانشگاه آزاد کازرون" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ایجاد و احیای رشته های مرمت و باستان شناسی در دانشگاه آزاد کازرون"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه