محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران اعمال می شود

محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های مازندران اعمال می شود

به گزارش تیکسر از مازندران یدالله جهان تاب اظهار داشت معمولاً روزهای چهارشنبه هر هفته اعمال محدودیت های ترافیکی پایان هفته در دستور کار مأموران پلیس قرار می گیرد.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه ۲۵ تا ساعت ۷ صبح روز شنبه ۲۸ مهرماه از جاده های شمال اظهار کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی براق انجام مأموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد انواع تریلر همچنان در محور هراز ممنوع است اضافه کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ و همچنین از ساعت ۷ تا ۲۴ روزهای پنج شنبه ۲۶ و جمعه ۲۷ مهرماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس راه محدودیت یک طرفه به صورت مقطعی طی روز جمعه ۲۷ مهرماه به صورت شدآمد از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

جهان تاب با اعلام اینکه تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت همچنان در محور کندوان ممنوع است تصریح کرد: در صورت افزایش حجم ترافیک طی از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل از مسیر شمال به جنوب اجرا شده و از ساعت ۱۷ از ابتدای پل زنگوله به سمت شمال محدودیت یک طرفه اعمال خواهدشد.

وی با اعلام اینکه ممنوعیت تردد طی روز جمعه ۲۷ مهرماه در محور کندوان در دستور کار پلیس قرار می گیرد تصریح کرد: از ساعت ۱۴ از ابتدای آزادراه تهران -شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس و از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران محدودیت یک طرفه از مسیر شمال به جنوب اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران یادآور شد: در صورت کم حجم بودن ترافیک محور اتمام طرح یک طرفه زودتر از زمان اعلامی اجرا می شود.جهان تاب گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج_چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنان و افراد محلی آزاد بوده ولی تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۱۱ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

46

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران اعمال می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محدودیت های ترافیکی پایان هفته در جاده های مازندران اعمال می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه