اختتامیه اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ۲۵ و ۲۶مهر بر گزار می شود

اختتامیه اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت ۲۵ و ۲۶مهر بر گزار می شود

تیکسر/سمنان ستاد نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت اعلام کرد: اختتامیه این رویداد بین المللی ۲۵ و ۲۶مهر برگزار خواهد شد.

 ستاد نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت 21 مهرماه در اطلاعیه ای که نسخه ای از آن در اختیار تیکسر قرار داده اعلام کرد: آیین اختتامیه این رویداد بین المللی پنج شنبه پیش رو با حضور نمایندگانی از فراکسیون های پارلمانی کشورهای حوزه مقاومت در رواق امام خمینی (ره ) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

ستاد نهمین  اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در این اطلاعیهبا تقدیر از حجت الاسلام مروی تولیت آستان قدس رضوی اعلام کرده است: ضمن تشکر و حق شناسی از تمامی فرهیختگان و اندیشه ورزان که ما را در برگزاری هرچه شایسته تر مراسم های اجلاسیه همراهی و مساعدت کردند.

همچنین از ریاست جمهور دکتر پزشکیان که با صدور پیامی به نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت ضمن تجلیل از خدمات شایسته شهید حسین امیرعبداللهیان به جبهه مقاومت بر آمادگی دولت چهاردهم برای حمایت و پشتیبانی کامل از مبارزات تمامی مظلومان عالم در برابر جبهه استکبار به ویژه مقاومت ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی تأکید کرد و همچنین از فرماندهی معظم ومقتدر نیروی قدس سپاه سردار قاآنی و جانشین محترمشان سرتیپ فلاح زاده تقدیر می شود. همچنین از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وزارت علوم وتحقیقات و فناوری دبیر محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی ریاست محترم سازمان صداوسیما فرماندهی محترم فراجا سردار رادان حضرت آیت الله رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) سفرا و نمایندگان کشورهای مختلف نمایندگی های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور که در برگزاری مراسم های افتتاحیه اجلاسیه نهم در کشور سوریه و هندوستان و همچنین در ویژه برنامه های علمی و فرهنگی این رویداد ستاد برگزاری اجلاسیه را یاری نموده اند تقدیر می شود.

همچنین از حجت الاسلام مطیعی نماینده محترم ولی فقیه استان سمنان هاشمی استاندار فهیم و تلاشگر سردار شوقانی فرمانده سپاه استان امام جمعه نماینده و فرماندار شهرستان دامغان و تمامی مدیران و دست اندرکاران علما خانواده های معظم شهدا سبزقامتان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در برگزاری اجلاسیه دامغان یاریگر ستاد بوده اند تشکر وقدردانی می نماییم. همچنین از اصحاب رسانه و اهل قلمعکاسان مجموعه سایت های خبری که در کنار رسانه ملی در انعکاس اخبار و پخش مراسم صمیمانه یاریگر ما بودند قدردانی می نماییم. 

ستاد نهمین  اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت در ادامه این اطلاعیه اعلام کرد:

اختتامیه نهمین اجلاسیه بین المللی مجاهدان درغربت همزمان با جنایت آشکار و دردمندانه رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیمارستان العمدانی ۲۵ و ۲۶مهر با مراسم های ذیل در  حرم مطهر رضوی برگزارمی گردد:

برپایی نشست پایانی علمی اجلاسیه با حضور روسای دانشگاه ها اساتید و بیش از ۸۰ نفر از محققان و ارائه دهندگان مقالات پژوهشی و علمی در تالار علامه طبرسی سازمان مرکز آفرینش های فرهنگی استان قدس رضوی در چهارشنبه ۲۵ تیکسر ماه
برگزاری اولین نشست تشکل های مردمی حوزه مقاومت و فلسطین با حضور مسئولان لشکری و کشوری و بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران و تشکل های مردم نهاد در سازمان فرهنگی و علمی آستان قدس رضوی در صبح پنجشنبه ۲۶ تیکسر ماه

برپایی آیین اختتامیه با حضور نمایندگان فراکسیون های پارلمانی کشورهای حوزه مقاومت مسولان کشوری و لشکری همراه با تجلیل از فعال حوزه فلسطین سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی دختر حضرت امام خمینی (ره) که بیش از 40 سال مسئولیت جمعیت دفاع از فلسطین را برعهده داشتند. این آیین عصر پنجشنبه در تالار قدس حرم  مطهر برگزار خواهد شد و آخرین برنامه مردمی این رویداد بین المللی نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی با برگزاری برنامه های فرهنگی و سخنرانی جمعی از فعالان حوزه مقاومت و میهمانان حزب الله  لبنان برگزار می گردد.

به گزارش تیکسر اجلاسیه مجاهدان در غربت از اجلاسیه های بین المللی استان سمنان است که تاکنون هشت دوره آن در دامغان برگزار شده است.
نهمین اجلاسیه مجاهدان در غربت امسال در چند بخش مجرا برگزار شد نخست بخشی از این اجلاسیه بین المللی در «دمشق» سوریه و بخش دیگری از آن در کشور هند برگزار شد. همچنین بخش اصلی نهمین اجلاس بین المللی مجاهدان در غربت با حضور مهمانانی از ۲۶ کشور دنیا شهریورماه امسال در دامغان برگزار شد.
همچنین آیین اختتامیه این رویداد نیز 25 و 26 تیکسر در مشهد مقدس و در جوار بارگاه مقدس رضوی برگزار خواهد شد.
 

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اختتامیه اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ۲۵ و ۲۶مهر بر گزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اختتامیه اجلاسیه بین المللی مجاهدان در غربت ۲۵ و ۲۶مهر بر گزار می شود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه