اجرای ۱۱ برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری

اجرای ۱۱ برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری

محسن حسین‌میرزایی روز سه‌شنبه در کارگروه اجتماعی و فرهنگی این استان افزود: تهیه و اجرای این برنامه‌ها نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان داشته است.

وی ادامه داد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وظیفه چند دستگاه مشخص نیست بلکه همه دستگاه‌ها در کنار مردم در این رابطه مسوول هستند و می‌طلبد نقش خود را ایفا کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی چهارمحال و بختیاری به دومین جشنواره ملی اقوام ایران زمین به میزبانی شهرستان فارسان اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود همه دستگاه‌ها و نهادها فرمانداری فارسان را در برگزاری شایسته این برنامه یاری دهند.

دومین جشنواره ملی اقوام ایران زمین در استان

فرماندار فارسان نیز در این نشست گفت: دومین جشنواره اقوام ایران زمین در این شهرستان از ۲۳ شهریور به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

سید هادی صالحی افزود: این برنامه در سه بخش نمایشگاهی، جشن و برنامه‌های تولیدی اجرا می‌شود و انتظار می‌رود دستگاه‌های مختلف در برگزاری شایسته و مطلوب این برنامه کمک کنند.

وی تصریح کرد: در نمایشگاهی مرتبط با این همایش ۱۳۰ غرفه محصولات صنایع‌دستی و سوغات استان‌های مختلف به بازدیدکنندگان عرضه می‌شود.

فرماندار فارسان یادآور شد: از ۲۴ شهریور به مدت یک هفته شب‌ها بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت ۲ سال جشن‌های هفته وحدت در شهرستان برگزار می‌شود.

برخی جشن‌ها خروجی مطلوبی در استان ندارند

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری در امور روحانیون نیز با اشاره به برگزاری برخی جشن‌ها و برنامه‌های فرهنگی در استان، اظهار داشت: انتظار می‌رود این جشن‌ها خروجی و برآیند مطلوبی داشته باشند اما در برخی موارد مشاهده می‌شود که هیچ تاثیر مثبتی در جامعه ندارند.

حجت‌الاسلام سید مصطفی هاشمی افزود: اولویت مدیران استان باید گره‌گشایی از کار مردم باشد اما برخی طرح‌ها نظیر مسکن ملی و جوانی جمعیت در استان آنطور که باید به خوبی اجرا نشده و مردم از این موضوع ناراضی هستند.

گفتنی است، در این نشست یک طرح پژوهشی در خصوص میزان و علل خشونت و نزاع در استان که به تازگی تهیه و تدوین شده است ارائه شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای ۱۱ برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای ۱۱ برنامه کاهش آسیب های اجتماعی در چهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.