خانواده‌های دارای فرزند سندروم‌ داون مشاوره حقوقی رایگان دریافت می‌کنند

خانواده‌های دارای فرزند سندروم‌ داون مشاوره حقوقی رایگان دریافت می‌کنند

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه گفت: در راستای پیگیری مباحث مربوط به حقوق عامه در مرکز وکلا در تفاهم‌نامه‌ای با کانون خیریه سندروم داون ایران مقرر شد در راستای حل معضلات خانواده این عزیزان خدمات حقوقی، کارشناسی و مشاوره خانواده رایگان ارائه شود.

به گزارش تیکسر، آیین آغاز اجرای طرح مدمات مشاوره رایگان حقوقی روانشناسی و مددکاری به افراد دارای سندروم داون و خانواده‌های آن‌ها از سوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه با حضور حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا در کانون خیریه سندروم داون ایران برگزار شد.

حسن عبدلیان پور در این آیین گفت: در راستای پیگیری مباحث مربوط به حقوق عامه در مرکز وکلا در تفاهم‌نامه‌ای با کانون خیریه سندروم داون ایران مقرر شد در راستای حل معضلات خانواده این عزیزان خدمات حقوقی، کارشناسی و مشاوره خانواده رایگان ارائه شود. 

وی با بیان اینکه امروز اجرای طرح ملی با وکلا، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضاییه در خدمت فرشتگان سندروم داون، همزمان در سراسر کشور آغاز می‌شود، گفت: در این طرح ملی مقرر شد برای مدت ۲ سال خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون از خدمات مشاوره رایگان بهره ببرند. 

پوراندخت بنیادی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کانون سندروم داون ایران نیز با بیان سخنانی درباره این طرح ملی گفت: به دلیل وجود مشکلات حقوقی و نیز روانکاوی خانواده‌های دارای فرزند سندروم داون و هزینه‌های گزافی که به این خانواده‌ها تحمیل می‌شود، با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه وارد مذاکره شدیم تا خانوده ۱۲۰ هزار سندروم داون بتوانند از خدمات حقوقی و روان‌شناسی رایگان استفاده کنند.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه بین مرکز وکلای قوه قضاییه و کانون سندرم داون، در هر استانی که حداقل ۵ نیازمند به دریافت مشاوره‌های حقوقی و روان شناسی وجود داشته باشد، وکلا و مشاوران مرکز وکلا اقدام به برگزاری میز خدمت رایگان در همان استان خواهند کرد.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خانواده‌های دارای فرزند سندروم‌ داون مشاوره حقوقی رایگان دریافت می‌کنند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خانواده‌های دارای فرزند سندروم‌ داون مشاوره حقوقی رایگان دریافت می‌کنند"، کلیک کنید.