آخرین جزییات از وضعیت مناطق سیل زده رودبار – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

آخرین جزییات از وضعیت مناطق سیل زده رودبار - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

طهمورث عموپور در گفت و گو با خبرنگار تیکسر با اشاره به آخرین جزئیات سیلاب اخیر در دو منطقه شهرستان رودبار اظهار کرد: در پی هشدار هواشناسی و بارش شدید باران و سیلاب مسیر علی آباد منجیل به گیلوان شهرستان طارم و منطقه کوشک تا میدان شهرداری مسدود شده بود که با تلاش‌های صورت گرفته مسیر مذکور بازگشایی و تردد در این مسیرها امکان پذیر شده است.

وی با بیان اینکه سیلاب اخیر سبب قطعی گاز و آب ۶۰ خانوار از مردم محله کوشک این شهرستان شده بود، افزود: با تلاش‌های دستگاه‌های خدمات رسان گاز و آب این مشکل نیز برطرف شد.

عموپور با اشاره به اینکه ۸ دستگاه ماشین سنگین حجم بسیار بالای گل و لای از این مناطق را پاکسازی کردند، ادامه داد: خوشبختانه در این سیلاب آسیب جانی به کسی وارد نشد.

وی به خسارت‌های سیلاب اخیر در رودبار اشاره کرد و گفت: آسیب به ۲ خودروی شهروندان و ۶۰ کیسه آرد یک نانوایی در این سیلاب از بین رفته و خسارت‌های بیشتر توسط کارشناسان بررسی و به محض برآورد هزینه به ستاد بحران استان اطلاع رسانی می‌شود.

فرماندار رودبار در پایان با تاکید بر اینکه مسؤولان در بخش‌های مختلف پیگیر رفع مشکلات و خسارات وارده هستند، تصریح کرد: از اداره کل بنیاد مسکن گیلان، شهرداری رودبار، منجیل، رستم آباد، توتکابن و پادگان نیروی دریایی منجیل بابت تلاش‌هایشان در سیلاب اخیر نهایت قدردانی را دارم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آخرین جزییات از وضعیت مناطق سیل زده رودبار – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آخرین جزییات از وضعیت مناطق سیل زده رودبار – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.