در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر چه گذشت؟

در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر چه گذشت؟

جلسه مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز ۲۷ مرداد در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و گزارش حسابرسی و عملکرد مالی سالیانه صندوق اعتباری هنر ارائه شد.

به گزارش تیکسر، محمدمهدی اسماعیلی در مجمع سالیانه صندوق اعتباری هنر، گفت: صندوق هنر امروز به تکیه‌گاه‌ خوبی برای اهالی فرهنگ و هنر تبدیل شده است. در طول این سه سال دوره خیلی خوبی رقم‌ خورد و شاهد رضایت هنرمندان و اهالی فرهنگ از خدمات صندوق هنر هستیم.

وی اظهار کرد: صندوق هنر نقطه امید بسیاری از پیشکسوتان و اهالی فرهنگ و هنر است که شرایط توانایی کاری ندارند و در سن بالا هستند. همچنین صندوق اعتباری هنر هم از چهره‌ها و هم‌ از عموم جامعه هنری حمایت کرده است.

وزیر فرهنگ ادامه داد: در این دوره پالایش و افزایش قابل توجهی در مدیریت اعضای صندوق اتفاق افتاد و مشکلاتی که در عضویت وجود داشت مدیریت شد و به سازوکار دقیقی رسیدیم.

وی در پایان بیان کرد: بنده اظهار رضایتمندی خود را از عملکرد همکاران در صندوق اعتباری هنر ابراز می‌کنم و امیدوارم اهالی فرهنگ و هنر به‌عنوان صاحبان اصلی این کار فضای مطلوب‌تری را از حیث دریافت خدمات تجربه کنند.

در ادامه این جلسه نیز سیدمجید پوراحمدی – مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: ما در بیش از ۲۸ طرح در سه حوزه حمایت، خدمات و توانمندسازی در حال ارائه‌ خدمات به اهالی فرهنگ و هنر هستیم.

وی افزود: در ۳ سال گذشته تحولات بزرگی در صندوق اعتباری هنر اتفاق افتاده است که این مهم جز با نگاه و نگرش دولت مردمی در حمایت از اهالی فرهنگ و هنر امکان تحقق نداشت.

پوراحمدی با تاکید بر این نکته ادامه داد: نگاه شهید رئیسی از روز اول دولت سیزدهم نگاه فرهنگی، عدالت فرهنگی و حکایت از فعالان فرهنگ و هنر بود که اولین دستورها را هم در حوزه تخصیص معیشت برای هنرمندان بود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر افزود: قطعا اگر وزیری مانند آقای اسماعیلی نبود این امکان وجود داشت دستورهای شهید رئیسی در پیچ‌وخم‌های اجرایی شدن باقی بماند و محقق نشود. پیگیری‌، جسارت و شجاعت وصف ناپذیر دکتر اسماعیلی باعث شد که فصل درخشانی در حوزه حمایت از اهالی فرهنگ و هنر شکل گیرد.

پوراحمدی اظهار کرد: اعضای هیئت امنای صندوق همواره حامی حرکت‌های صندوق بودند و این همراهی باعث شد با قدرت حرکت کنیم.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مجمع گزارش حسابرسی و عملکرد مالی سالیانه صندوق اعتباری هنر ارائه شد.

همچنین در حاشیه مجمع سالیانه صندوق اعتباری هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اعضای هیئت‌امنای صندوق اعتباری هنر تقدیر کرد.

در این جلسه سیدمحمد هاشمی جانشین وزیر فرهنگ، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ، یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزارت فرهنگ، محمود سالاری معاون هنری وزیر فرهنگ، فرشاد مهدی‌پور معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ، سیدمجید پوراحمدی رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، مصطفی محمدی از اعضای هیئت امنا و فرهاد قائمیان، کوروش زارعی و حمیدرضا نوربخش از اعضای هیئت مدیره صندوق اعتباری هنر حضور داشتند.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر چه گذشت؟" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "در مجمع عمومی سالیانه صندوق اعتباری هنر چه گذشت؟"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه