۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد  – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد  - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکسر، داراب بیرنوندی اظهار کرد: در سه ماهه نخست سال جاری تعداد ۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.

وی افزود: از تعداد انشعاب های غیرمجاز ۱۹۷ فقره در حوزه روستایی و ۱۱۵ فقره نیز در حوزه شهری است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تصریح کرد: از متخلفان استفاده از انشعاب های غیرمجاز جرایم سنگین قانونی اخذ و پرونده های آن ها جهت برخورد لازم به مراجع قضایی ارجاع شده است.

وی خاطر نشان کرد: انشعاب های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

بیرنوندی یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم شریف در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در پایان از مردم خواست بر اساس وظیفه شهروندی در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام نموده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد  – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳۱۲ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان قزوین کشف شد  – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.