بازداشت سارقانی که از 15 خودرو دزدی کردند

بازداشت سارقانی که از 15 خودرو دزدی کردند

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سارقان حرفه ای محتویات خودرو خبرداد.

به گزارش تیکسر، سرهنگ محمد افشار در این باره گفت: روز گذشته ماموران کلانتری 139 مرزداران در حوزه استحفاظی در حال گشت زنی بودند که  به یه دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش به همراه دو سرنشین مشکوک شدند. این افراد درحال پرسه زنی و بررسی خودرو های پارک شده بودند و ماموران به صورت نامحسوس رفتار آنها را تحت نظر قرار دادند.

افشار ادامه داد: سارقان از موتورسیکلت پیاده شده و اقدام به شکستن شیشه خودرویی که کنار خیابان پارک شده بود کردند، در همین راستا ماموران پلیس برای دستگیری سارقان وارد عمل شدند که این افراد با رویت ماموران با پای پیاده متواری شدند. ماموران پلیس نیز دستور ایست را صادر کردند و پس از تعقیب و گریز کوتاهی، موفق به متوقف کردن سارقان شدند.

وی ادامه داد: در بررسی اولیه از متهمان ابزار و ادوات سرقت و دو قبضه سلاح سرد، اسپری اشک آور و مقداری مواد مخدر صنعتی کشف شد. متهمان نیز برای کشف جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال داده شدند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به بررسی سوابق متهمان دستگیر شده، گفت: در بررسی سوابق متهمان مشخص شد که هر دو نفر از سارقان سابقه دار هستند که پیش از این به اتهام سرقت دستگیر و روانه زندان شده اند. 

افشار با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: متهمان در جریان بازجویی ها به 15 فقره سرقت مشابه اعتراف کردند که در این خصوص پرونده ای تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی تحویل داده شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت در پایان به شهروندان توصیه کرد که خودروهای خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل و دزدگیر مجهز کرده و از قرار دادن اشیاء قیمتی و مدارک داخل خودرو خودداری کنند.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بازداشت سارقانی که از 15 خودرو دزدی کردند" هستید؟ با کلیک بر روی حوادث، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بازداشت سارقانی که از 15 خودرو دزدی کردند"، کلیک کنید.