دستگاه های اجرایی گناوه دربرنامه های دهه امامت وولایت مشارکت کنند – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، محمد تقی صفری چهارشنبه شب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه با دستور کار هماهنگی برنامه های دهه امامت و ولایت این شهرستان با تقدیر از مردم شهرستان به ویژه بازاریان در تعطیلی کامل بازار به مناسبت شهادت آیت الله رییسی و همراهانش و سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل (ره) و شرکت در برنامه های این ایام اظهار داشت: انتظار می رود این همراهی و یکپارچگی مانند همیشه در سایر مناسبت ها و ایام ویژه حفظ و تداوم یابد.

فرماندار گناوه افزود: با توجه به در پیش بودن دهه امامت و ولایت و برنامه های ویژه این دهه ادارات و دستگاه های اجرایی در برنامه های این دهه مشارکت و حضور یابند.

وی گفت: دستگاه های مرتبط، هیات امنا بازار، اتاق اصناف، صمت نسبت به فضاسازی مناسب بخش بازار و سایت های گناوه در دهه امامت و ولایت پیش بینی و اقدام لازم را داشته باشند.

دستگاه های اجرایی گناوه دربرنامه های دهه امامت وولایت مشارکت کنند

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: جشن دهه امامت و ولایت علاوه بر سطح شهر به صورت ویژه در بازار با هماهنگی بنیاد بین المللی غدیر، صمت و اصناف با مشارکت و محوریت بازاریان برنامه ریزی و برگزار شود.

فرماندار گناوه بیان کرد: تقویم برگزاری برنامه های دهه امامت و ولایت طی نامه ای به همه ادارات اعلام شود تا در برنامه های این دهه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دستگاه های اجرایی گناوه دربرنامه های دهه امامت وولایت مشارکت کنند – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دستگاه های اجرایی گناوه دربرنامه های دهه امامت وولایت مشارکت کنند – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.