وظیفه هنرمند امروز دفاع از جبهه حق و جهاد تبیین با زبان هنر است

وظیفه هنرمند امروز دفاع از جبهه حق و جهاد تبیین با زبان هنر است

تیکسر/مرکزی مدیر کانون بسیج هنرمندان اراک درخصوص وظیفه هنرمندان در حوزه حمایت از غزه و فلسطین گفت: امروز تمام آحاد جامعه که از توان بازگویی حقیقت برخوردار هستند، این رسالت را دارند که در جبهه حق ایستاده و جبهه باطل را محکوم و رسوا کنند.

سینا دلشادی در گفت و گو با تیکسر، اظهار کرد: اگر ریشه های فکری شکل گیری صهیونیسم و قواعد این رژیم آپارتاید و تمامیت خواه را مورد مطالعه قرار دهیم، خواهیم دید که اقدامات رژیم در فلسطین، غزه و رفح کاملا بر اعتقادات پلید این رژیم منطبق است.

وی با اشاره به روحیه خودبرترپنداری رژیم صهیونیستی نسبت به تمام بشریت، ادامه داد: شکل گیری این غده سرطانی در منطقه نیز به منظور پیاده سازی تفکر باطل و تمامیت خواهانه نیل تا فرات بوده و چون موفق نبوده و نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند، به تکاپوی بیشتر افتاده و خلق و خوی وحشیانه خود را بیشتر به نمایش می گذارند.

وی با بیان اینکه رفتار ددمنشانه و حملات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل، ریشه در تفکر و اندیشه پلید صهیونیسم دارد، افزود: رژیم صهیونیستی جبهه عظیم مقاومت را در مقابل خود می بیند، جبهه ای که نه تنها در فلسطین اشغالی، کرانه باختری و غزه، بلکه در تمام جهان یک هویت جدید با نام هویت مقاومت را شکل داده است.

مدیر کانون بسیج هنرمندان اراک تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به این اقدامات دست می زند تا بلکه بتواند موفقیت های ظاهری را برای خود رقم بزند، غافل از اینکه این اقدامات ضدبشری، کودک کشی و تجاوز وحشتناک تاریخی، مانند دست و پا زدنی است که آنها را در باتلاق خودساخته، بیشتر فرو خواهد برد.

وی گفت: رژیم صهیونیستی دچار سردرگمی شده و اقداماتی که علیه انسانیت و بشریت انجام می دهد، در تداوم تفکر باطل و غیرانسانی است که در ریشه های شکل گیری این رژیم به چشم می خورد.

وی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین توسط تمام افراد جامعه، اظهار کرد: امروز تمام آحاد جامعه که از توان بازگویی حقیقت برخوردار هستند، این رسالت را دارند که در جبهه حق ایستاده و جبهه باطل را محکوم و رسوا کنند.

دلشادی ادامه داد: هنرمندان با توجه به نگاه عمیق، نافذ و زیباشناسانه خود می توانند در این حوزه، پیشران و پیشقدم باشند چرا که هنرمندان با زبان بین المللی سخن می گویند. هنرمندانی که خلق اثر می کنند، می توانند با یک نماد، طراحی یا اثر هنری، پیام جهان شمول را به دنیا صادر کرده و جهاد تبیین را به بهترین شکل انجام دهند.

وی افزود: وظیفه هنرمند امروز افشاگری علیه جبهه باطل و دفاع از جبهه حق و جهاد تبیین با زبان فاخر هنر است.

وی با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به دانشجویان جهان گفت: این نامه حاوی پیامی است که تمام افراد به ویژه هنرمندان می توانند مخاطب آن باشند. تاریخ در حال ورق خوردن است و باید مراقب باشیم که در کدام سمت قرار گرفته ایم.

دلشادی افزود: باید مراقب باشیم که با قرار گرفتن در جبهه حق، روسفید بوده و در این برهه حساس تاریخی، نسبت به نقش بی نظیر خود آگاه شده و آن را به درستی ایفا کنیم.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وظیفه هنرمند امروز دفاع از جبهه حق و جهاد تبیین با زبان هنر است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وظیفه هنرمند امروز دفاع از جبهه حق و جهاد تبیین با زبان هنر است"، کلیک کنید.