آغاز عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان

آغاز عملیات اجرایی ۱۳۳ کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان

تیکسر/سیستان و بلوچستان عملیات اجرایی ساخت 133 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان صبح امروز با حضور مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسیولان کشوری و استانی آغاز شد.

این طرح ها شامل قطعه چهار مسیر «زاهدان – خاش» بطول 38 کیلومتر، قطعه چهار مسیر «زاهدان – بم» بطول 32 کیلومتر، قطعه 2 مسیر «زابل – زاهدان» بطول 23 کیلومتر، قطعه یک مسیر «خاش – سراوان» بطول 20 کیلومتر و قطعه چهار مسیر «زاهدان – بیرجند» بطول 20 کیلومتر با برآورد اولیه 35 هزار و 780 میلیارد ریال است.

همچنین همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی به استان سیستان و بلوچستان، 177 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعتباری بیش از 35 هزار میلیارد ریال افتتاح می شود.

ایوب کرد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان گفت: 101 پروژه در حوزه شمال و 76 پروژه در حوزه جنوب این استان افتتاح می شود.

این پروژه ها شامل طرح توسعه سالن مسافری پایانه مرزی میرجاوه، روکش آسفالت در محورهای اصلی و شریانی و محورهای فرعی و روستایی، ساخت رده های روستایی، اورهال و بازسازی ماشین آلات راهداری، رفع نقاط پر حادثه، ساخت و مرمت پل ها و همچنین ساخت مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی در حوزه شمال و جنوب این استان است.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز عملیات اجرایی 133 کیلومتر بزرگراه با حضور وزیر راه و شهرسازی در سیستان و بلوچستان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه