برگزاری سالگرد امام خمینی درچهارمحال وبختیاری

برگزاری سالگرد امام خمینی درچهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری تیکسر استان چهارمحال وبختیاری ، موسی انصاری، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در نشست هماهنگی برگزاری برنامه های گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) و سالروز قیام خونین 15 خردادماه با تسلیت شهادت جانسوز رییس جمهور محبوب آیت الله سیدابراهیم رییسی و هییت همراه ایشان و با اشاره به اینکه شخصیت بی نظیر امام راحل(ره) منشا برکات فراوانی بوده است، اظهار کرد: شهدای والامقام که جایگاه والایی نزد خداوند دارند خودشان را مرید امام(ره) می دانستند و اگر ایشان نبود، اسلام و انقلاب اسلامی در منطقه و جهان عزت و اقتدار امروز را نمی یافت.

وی با ذکر اینکه اندیشه و سیره امام(ره) باید برای همگان به ویژه نسل جوان بازبینی و بازگویی شود، ادامه داد: بسیاری از ما که رفاه و امنیت امروز را مرهون زحمات امام(ره) و شهدا هستیم، گاه نسبت به توجه به اندیشه های ایشان غفلت و ابعاد مختلف شخصیت ایشان را فراموش می کنیم.

انصاری تصریح کرد: سالروز ارتحال امام(ره) فرصتی دوباره برای تجدید پیمان با گفتمان و آرمان های ایشان است و جا دارد با مسیری که ایشان ترسیم کرد بیش از پیش آشنا شویم. ایشان در زمانی پا به عرصه نهادند که جهان تحت سلطه غرب و شرق بود اما آرمان حکومت اسلامی با شعار «نه شرقی و نه غربی» را دنبال کردند که توانستند با راهبری هوشمندانه و مدبرانه، فرهنگ انقلاب اسلامی را نه فقط در ایران بلکه در سراسر جهان اشاعه دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با اشاره به اهم برنامه های پیش بینی شده برای 14 خردادماه و گرامیداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در استان، افزود: مراسم محوری بزرگداشت این روز در مرکز استان در روز 13 خردادماه ساعت 10 صبح در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار می شود که حجت الاسلام والمسلمین سیدضیاءالدین آقاجان پور، رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح سخنران این برنامه خواهد بود.

انصاری اضافه کرد: نظیر این مراسم در مراکز شهرستان ها با هماهنگی فرمانداری ها و در بسیاری از شهرها و روستاهای استان برگزار می شود و سراسر استان صحنه برپایی ویژه برنامه های سالگرد ارتحال امام (ره) خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با تصریح اینکه در روزهای 13، 14 و 15 خردادماه بسیاری از نقاط استان میزبان برنامه های بزرگداشت رحلت امام و قیام 15 خرداد و نیز گرامیداشت یاد شهدای خدمت به ویژه سیدالشهدای خدمت آیت الله رییسی خواهند بود، توضیح داد: ایشان 15 خردادماه را برای همیشه عزای عمومی اعلام کردند زیرا در این روز، فاجعه غمباری در تقویم ایران رقم خورد و جمعی از مدافعان ارزش های اسلامی و پیروان مکتب امام خمینی(ره) مظلومانه شهید شدند.

وی در پایان برخی انتظارات از اعضای ستاد بزرگداشت برنامه های 14 و 15 خردادماه را یادآور شد و گفت: ترسیم و تبلیغ و بازخوانی سیره و اندیشه امام(ره) در برنامه های بزرگداشت، بازخوانی ابعاد قیام 15 خرداد و پیوند مردم و روحانیت، برگزاری برنامه های بزرگداشت در نمازخانه های ادارات، فضاسازی تبلیغی و تبلیغات شهری و روستایی، تولید برنامه های قوی محتوایی از سوی رسانه ها به ویژه صدا و سیما با محوریت تبیین خدمات شهدای خدمت و … از جمله این انتظارات است که شرح وظایف هر دستگاه نیز مشخص شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری سالگرد امام خمینی درچهارمحال وبختیاری" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری سالگرد امام خمینی درچهارمحال وبختیاری"، کلیک کنید.