شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه ای مغازه در هرمزگان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه ای مغازه در هرمزگان - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکسر، سردار علی اکبر جاویدان در در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه با شیوه و شگرد تخریب کرکره های برقی و سرقت لوازم و کنسول های بازی رایانه ای و تلویزیون موجود در مغازه ها موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: کار آگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اقدامات گسترده فنی و اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی کلیه اعضای این باند سابقه دار که پس از دریافت مرخصی از زندان در فرصت های مناسب بدون بجا گذاشتن کوچک ترین آثار و علایم اقدام به سرقت می کردند را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی استان اظهار داشت: با تلاش های تکمیلی انجام شده سر باند سارقان که از سارقین سابقه دار بود شناسایی و در یک عملیات ضربتی و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و با همکاری این متهم 4 نفر دیگر از همدستان وی نیز شناسایی و در عملیاتی دیگر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی های فنی به عمل آمده به پنج فقره سرقت مغازه تاکنون اقرار و معترف شدند که در بازرسی از مخفیگاه آنان کلیه اموال مسروقه کشف به مالباختگان تحویل شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه ای مغازه در هرمزگان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شناسایی و انهدام باند 5 نفره سارقان حرفه ای مغازه در هرمزگان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.