استاندار خوزستان: شهادت رییس جمهور مصیبت بزرگی بود

استاندار خوزستان: شهادت رییس جمهور مصیبت بزرگی بود

تیکسر/خوزستان استاندار خوزستان با اشاره به شهادت آیت الله رییسی و خدمت شبانه روزی رییس جمهور شهید، گفت: این تعهد را داریم که تلاش کنیم هیچگونه خلل و وقفه ای در روند خدمت رسانی جهادی به مردم عزیز ایجاد نشود.

علی اکبر حسینی محراب در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه در سفر به آذربایجان شرقی در نشست اضطراری شورای اداری خوزستان که امروز دوشنبه، 31 اردیبهشت ماه، اظهار کرد: این حادثه تلخ مصیبت بزرگی است. این شهید عزیز همه وجودش برای مردم بود و همواره به خدمت رسانی بی وقفه و شبانه روزی تاکید داشت و امروز بر کار ما نظارت دارد.

به گزارش تیکسر، ادامه داد: شخصیتی که از ایشان به عنوان مالک اشتر رهبری یاد می شد از دست دادیم اما به امام زمان (عج) قول می دهیم که قاطع تر، محکم تر و فعال تر از گذشته به مردم خدمت رسانی کنیم.

استاندار خوزستان با اشاره به پروژه های در حال انجام در استان خوزستان، گفت: ما این تعهد را داریم که تحت مدیریت کفیل ریاست جمهوری که با اذن مقام معظم رهبری در این جایگاه قرار گرفته است، تلاش کنیم هیچ گونه خلل و وقفه ای در روند خدمت رسانی جهادی به مردم عزیز ایجاد نشود.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "استاندار خوزستان: شهادت رییس جمهور مصیبت بزرگی بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "استاندار خوزستان: شهادت رییس جمهور مصیبت بزرگی بود"، کلیک کنید.