جسد مدیر سابق بویینگ پیدا شد

به گزارش تیکسر بدن بیجان «جان بارنت» 62 ساله در حالی در کامیون خود در پارکینگ هتلی در شهر چارلستون یافت شد که تنها چند روز از آغاز اقدام حقوقی وی علیه بویینگ می گذشت.

دفتر پزشکی قانونی ایالتی در بیانیه ای گفته است که بارنت به دلیل آنچه «زخم گلوله حاصل از یک خودزنی» به نظر می رسد، درگذشته است.

جسد مدیر سابق بویینگ پیدا شد

شرکت بویینگ در بیانیه ای از درگذشت بارنت ابراز تاسف کرده و به خانواده و دوستان او تسلیت گفته است.

به نقل از یورونیوز پلیس در حال بررسی مرگ بارنت است. او قبل از بازنشستگی در سال 2017، برای حدود 32 سال در بویینگ کار می کرد و مدتی نیز مدیر کیفی واحد تولید هواپیمای بویینگ 787 دریم لاینر در شمال شهر چارلستون بود.

او در افشاگری های خود علیه بویینگ که پس از بازنشستگی آغاز کرده بود می گفت «علایم نگران کننده ای از تخطی از استانداردها» در تولیدات این شرکت مشاهده کرده است.

بارنت ادعا می کرد دلیل بی توجهی به استانداردها این است که این غول صنعت هوایی برای مونتاژ هواپیماهای خود «عجله» دارد و «شتابزده» عمل می کند.

او در یک مصاحبه همچنین گفت یک آزمایش انجام شده در سال 2016 نشان داده که یک چهارم از 300 ماسک اکسیژن نصب شده در هواپیماهای بویینگ در شرایط اضطراری کار نمی کنند.

311311

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "جسد مدیر سابق بویینگ پیدا شد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "جسد مدیر سابق بویینگ پیدا شد"، کلیک کنید.