نماینده منتخب مجلس از ظرفیت نخبگان بهره گیرد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

نماینده منتخب مجلس از ظرفیت نخبگان بهره گیرد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، حجت الاسلام سیدسجاد موسوی در خطبه های نماز جمعه گلستان ماه مبارک رمضان را ماه فرصت ها دانست و گفت: فرصت آشتی با خدا و در خواست توبه و بازگشت از گناه است، ماه رحمت و برکت و مغفرت ماه پذیرش دعا و ماه نزول قرآن در یک کلام ماه انسان شدن و انسانیت است.

وی افزود: از فرصت ماه رمضان برای خودسازی فردی، جامعه پردازی و تمدن سازی استفاده کنیم، هیات امنای محترم مساجد برای حضور اقشار مختلف خصوصاً نوجوانان و جوانان برنامه ریزی کنند.

امام جمعه گلستان ادامه داد: بهارستان شهرستان شور و شعور عاشورایی و شهرستان قرآنی با استعدادهای بسیار درخشان است و در آستانه ماه مبارک رمضان شورای قرآنی تشکیل شد، لازم است، قاریان و حافظان، موسسات قرآنی و خانه های قرآن و دارالقرآن ها دست به دست هم بدهند و در بحث قرآن شاهد یک انقلاب قرآنی در شهرستان باشیم.

خطیب جمعه گلستان با اشاره به انتخابات 11 اسفند گفت: انتخابات یازدهم اسفند مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، نمایشگاه شکست تحریم انتخابات و جنگ رسانه ای سنگین دشمن در یک سال اخیر بود بدون شک این انتخابات رنگ و بوی حماسه و جهاد داشت و برنده و پیروز واقعی ملت عزیز ایران و بازنده اصلی جبهه استکبار بود.

وی گفت: نمایندگان مجلس و منتخبین جدید تذکر صریح ولی فقیه و امام المسلمین را روی چشم بگذارند و با عمل به فرمایش رهبر معظم انقلاب تقوای سیاسی را رعایت کنند تا در آزمون ولایت پذیری سربلند بیرون آیند، منتخبین بدانند مردم و رای دهندگان در انتظار گره گشایی امور خود خصوصاً رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسکن هستند از جارو و جنجال بیهوده که جز ناامیدی حاصل ندارد و خواست دشمن است پرهیز کنند.

خطیب جمعه گلستان از مردم و مسیولان و همه دست اندرکاران انتخابات تشکر کرد و با تبریک به نماینده منتخب گفت: نماینده منتخب با استفاده از خرد جمعی و استفاده از ظرفیت نخبگان برای پیگیری مطالبات مردم منطقه تلاش کند.

موسوی با اشاره به روز بزرگداشت شهدا گفت: همه ما مدیون خون پاک شهدا هستیم امنیت ما، عزت ما، آبروی ما به خاطر ایثار و فداکاری شهدا است، عمل به وصیت شهدا و حرکت در مسیر شهدا و خدمت به خلق وظیفه آحاد مردم خصوصاً مسیولین است.

خطیب جمعه گلستان رحلت آیت الله امامی کاشانی شاگرد مکتب حضرت امام و امام جمعه موقت تهران را تسلیت عرض گفت.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نماینده منتخب مجلس از ظرفیت نخبگان بهره گیرد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نماینده منتخب مجلس از ظرفیت نخبگان بهره گیرد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه