تزریق ژل و بوتاکس در مراکز غیرمجاز پیامدهای خطرناکی دارد

تزریق ژل و بوتاکس در مراکز غیرمجاز پیامدهای خطرناکی دارد

تیکسر/خراسان رضوی مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی موسسات پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: تزریق ژل و بوتاکس در مراکز غیرمجاز پیامدهای خطرناکی دارد.

محمدعلی عابدی در گفت و گو با تیکسر از شناسایی یک منزل مسکونی که محل تزریق ژل و بوتاکس بود خبر داد و ضمن هشدار در خصوص تبعات پرمخاطره تزریق ژل و بوتاکس توسط افراد فاقد صلاحیت در اماکن غیر مجاز گفت: در پی گزارش های مردمی از انجام امور زیبایی توسط فردی در منزل شخصی خود، کارشناسان نظارتی این اداره ضمن بازدید از محل، عدم صلاحیت علمی و فقدان مجوزهای قانونی و شرایط غیر بهداشتی را احراز کردند.

وی ادامه داد: با کسب مجوزهای قضایی، کارشناسان اداره نظارت بر درمان در معیت نماینده حقوقی دانشگاه و با همراهی پلیس امنیت اخلاقی در محل حاضر و وسایل و ابزار کار موجود در منزل مرد نظر را ثبت و ضبط کرده و فرد خاطی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

مدیر اداره نظارت و اعتباربخشی موسسات پزشکی و پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی نیشابور یادآور شد: گزارش های مردمی کمک شایانی در شناسایی متخلفین و پیشگیری از مداخلات درمانی خواهد بود. شهروندان محترم در صورت مشاهده هرگونه تخلف درمانی با سامانه 190 تماس حاصل کنند.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تزریق ژل و بوتاکس در مراکز غیرمجاز پیامدهای خطرناکی دارد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تزریق ژل و بوتاکس در مراکز غیرمجاز پیامدهای خطرناکی دارد"، کلیک کنید.