۳ اثر از شاعران کانون پرورش فکری استان سمنان منتشر شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

۳ اثر از شاعران کانون پرورش فکری استان سمنان منتشر شد - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، مرتضی مزینانی شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم شب شهادت امام حسن (ع) در سمنان و در جمع خبرنگاران بیان کرد: سه اثر شعر از شاعران نوجوان عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان در مجموعه شعر «صبح آفرینش (۲)» به چاپ رسید.

وی افزود: آثار شعر ستایش جعفری با عنوان «تو …»، اثر شعر مائده اسفندیار با عنوان «نگرانم» و اثر شعر فاطمه‌زهرا جباری با عنوان «آواز» در کتاب مجموعه شعر «صبح آفرینش (۲)» که دربردارنده آثار برگزیده سومین مهرواره شعر آفرینش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور است، به چاپ رسید.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان سمنان با این مجموعه شعر برای گروه سنی نوجوان (به‌علاوه ۱۵ سال) به چاپ رسیده و در دسترس نوجوانان استان سمنان نیز قرار دارد ابراز کرد: مجموعه شعر «صبح آفرینش (۲)» بر اساس داوری و انتخاب نهایی آثار ارسالی از سراسر کشور توسط داوران مهرواره، مریم اسلامی، حسین دهلوی و حسن تولایی انتخاب شده و به چاپ رسیده است.

مزینانی با بیان اینکه این کتاب با شمارگان ۲ هزار و ۵۰۰ نسخه توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور منتشر شده و در دسترس مخاطبان قرار دارد گفت: مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان یکی از مراکز فعال و پویا در این حوزه محسوب می‌شود که همواره در طول سال، برنامه‌های مختلفی را در زمینه‌های نویسندگی، داستان‌خوانی، شعرخوانی و شعرسرایی و نقد ادبی برگزار می‌کند.

وی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان دارای دو انجمن شاعران و نویسندگان نوجوان نیز بوده که برنامه‌های آن به‌صورت منسجم در طول سال برگزار می‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۳ اثر از شاعران کانون پرورش فکری استان سمنان منتشر شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۳ اثر از شاعران کانون پرورش فکری استان سمنان منتشر شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.