کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در گرمسار در کمتر از یک ساعت

کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در گرمسار در کمتر از یک ساعت

تیکسر/سمنان جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از کشف خودرو ۴۰۵ مسروقه و دستگیری سارق در کمتر از یک ساعت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مهدی سمنگانی شامگاه ۲۲ مردادماه با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی اعلام وقوع سرقت یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵، پیگیری موضوع بصورت ویژه در دستور کار مامورین انتظامی پاسگاه لجران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با اجرای طرح مهار و با تقویت گشت های انتظامی سرانجام ماموران انتظامی پاسگاه لجران در کمتر از یک ساعت خودرو مسروقه را در محور اصلی شناسایی، و طی عملیات غافلگیرانه و ضربتی ضمن متوقف کردن خودرو سارق فردی حدودا ۵۰ ساله اهل و ساکن گرمسار را دستگیر کردند.

سرهنگ سمنگانی با اشاره به معرفی این سارق به دستگاه قضایی خاطرنشان کرد: مالکان خودروها بایستی ضمن تجهیز وسایل نقلیه به وسایل هشدار دهنده و ایمنی مانند دزدگیر و قفل فرمان با رعایت هشدارهای انتظامی و ایمنی مانند پرهیز از پارک کردن خودرو در نقاط تاریک و خلوت از وقوع چنین مواردی پیشگیری کنند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرمسار از عموم شهروندان خواست که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در گرمسار در کمتر از یک ساعت" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کشف خودرو سرقتی و دستگیری سارق در گرمسار در کمتر از یک ساعت"، کلیک کنید.