پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکسر طبق اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان در روز پنج شنبه ۱۲ تیکسر ماه ۱۴۰۳ طی ساعات ابتدایی صبح در سواحل و جزایر مه رقیق صبحگاهی پیش بینی می شود.

در ساعات بعدازظهر نیز ناپایداری جوی و دریایی مورد انتظار است.

از ساعات ظهر امروز وضعیت دریا در خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان با وزش بادهای نسبتاً شدید جنوب غربی- شمال غربی مواج خواهد شد. سرعت باد در خلیج فارس و تنگه هرمز به بیش از ۴۰ کیلومتر بر ساعت و ارتفاع امواج دریا به محدوده ۲۰۰ سانتیمتر خواهد رسید.

توصیه می شود ضمن جلوگیری از تردد شناورهای سبک و صیادی تمهیدات لازم جهت تردد ایمن شناورهای سنگین و نیمه سنگین صورت بپذیرد.

امروز در ساعات بعدازظهر و اوایل شب در ارتفاعات و نقاط مستعد استان و برخی نقاط ساحلی رشد ابرهای همرفتی و وقوع رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش بینی می شود و در نقاطی که شرایط بارشی مهیا نیست تند باد لحظه ای و گرد و غبار موقتی دور از انتظار نیست.

توصیه می شود از صعود به ارتفاعات و قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی خودداری شود.

این شرایط جوی و دریایی تا ساعات بعدازظهر روز شنبه ۱۴ مهرماه تداوم خواهد داشت.

به لحاظ دمایی تا پایان هفته افزایش نسبی دمای بیشینه (۱ تا ۳ درجه سلسیوس) مورد انتظار است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "پیش بینی وضعیت جوی دریایی و دمایی استان هرمزگان – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه