همایش عفاف و حجاب در شفت برگزار شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، همزمان با روز گرامیداشت عفاف و حجاب ظهر بعد از ظهر پنجشنبه همایش بزرگ عفاف و حجاب شهرستان با حضور فرماندار، امام جمعه، نماینده مردم شهرستان‌های فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و جمعی از مردم در اداره ارشاد شهرستان شفت برگزار شد.

حجاب از ضروریات دین اسلام است

«حجت الاسلام احمد حکیمی گیلانی» امام جمعه شفت در همایش عفاف و حجاب ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران باوفایش با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این همایش ترویج فرهنگ حجاب در جامعه است، اظهار کرد: حجاب از ضروریات دین اسلام است و بایستی همگی در جهت تبلیغ و ترویج آن تلاش کنیم.

همایش عفاف و حجاب در شفت برگزار شد

وی گفت: ضروری است در راستای حفظ ارزش زن و در نهایت تقویت و تحکیم بنیان خانواده این فرهنگ بیش از پیش ترویج داده شود.

حجت الاسلام حکیمی ادامه داد: خداوند حجاب و پوشش را برای زن مایه مصونیت از آفات و حفظ حریم در جامعه قرار داده و پوشیدگی زنان در برابر نامحرم مایه اعتلای شخصیت آنان است.

وی همچنین به وظایف و نقش مسئولین در مقوله حجاب و عفاف اشاره کرد و گفت: بی تردید اثرگذاری مسئولین در این راستا می‌تواند بیش از هر فرد و صنف دیگری مؤثر باشد و نیاز است که دست اندرکاران توجه جدی به این مسئله داشته باشند.

امام جمعه با اشاره به توطئه‌های دقیق و علمی دشمنان در مسئله عفاف و حجاب خاطرنشان کرد: کار فرهنگی باید به صورت مستمر در مراکز فرهنگی به‌ویژه برای نسل نوجوان و جوان در مدارس و دانشگاه‌ها انجام‌گیرد تا این توطئه‌ها خنثی شود.

گفتی است، در پایان این همایش به مناسبت روز عفاف و حجاب از بانوان محجبه ادارات شهرستان شفت تجلیل به عمل آمد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همایش عفاف و حجاب در شفت برگزار شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همایش عفاف و حجاب در شفت برگزار شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.