نعمتی: تا دو سه روز دیگر تکلیفم با پرسپولیس مشخص می‌شود/جدایی ترابی؟ هر کسی اختیار خودش را دارد+فیلم

نعمتی: تا دو سه روز دیگر تکلیفم با پرسپولیس مشخص می‌شود جدایی ترابی؟ هر کسی اختیار خودش را دارد+فیلم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نشست خوبی با باشگاه داشتم و تا دو سه روز دیگر تکلیفم مشخص می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آناف علی نعمتی بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: من درگیر امتحانتم بودم و امروز جلسه کوچکی داشتیم و ان شاالله تا دو سه روز آینده تکلیفم با پرسپولیس مشخص می شود.

وی با بیان اینکه درگیر امتحانات بوده و زیاد اخبار را دنبال نمی کرده در خصوص جدایی مهدی ترابی گفت: در مورد بچه های دیگر نمی توانم حرفی بزنم چون هر کسی اختیار خودش را دارد.

مدافع پرسپولیس در خصوص اقدامی که پیرامون آزادی برخی از زندانیان انجام داد گفت: قطعا کار چندان بزرگی نکردم ولی امیدوارم توانسته باشم کار کوچکی برای شادی خانواده این عزیزان انجام داده باشم. اگر شرایطش را داشته باشم باز هم این کار را انجام می دهم.

نعمتی در خصوص شایعه پیشنهاد تراکتور و سپاهان گفت: من هم مثل بقیه بچه ها پیشنهاد داشتم ولی بازی در پرسپولیس حس و حال خوبی دارد و از نظر فنی خیلی به بازیکن کمک می کند. من هم امروز جلسه خوبی داشتم و امیدوارم به جمع بندی نهایی برسیم.

وی در خصوص اینکه بیرانوند و آل کثیر مدعی بودند اگز نعمتی دفاع وسط بازی کند در جام جهانی فیکس تیم ملی می شود گفت: بعد از پایان امتحاناتم حتما با سرمربی تیم صحبت می کنم، بچه ها لطف داشتند، من درهر پستی بازی کردم سعی کردم بهترین باشم ولی در پست دفاع وسط بهتر از دفاع چپ هستم. قطعا تلاش می کنم که به تیم ملی کشورم برسم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نعمتی: تا دو سه روز دیگر تکلیفم با پرسپولیس مشخص می‌شود/جدایی ترابی؟ هر کسی اختیار خودش را دارد+فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نعمتی: تا دو سه روز دیگر تکلیفم با پرسپولیس مشخص می‌شود/جدایی ترابی؟ هر کسی اختیار خودش را دارد+فیلم"، کلیک کنید.