نشست شورای اجرایی مرکز میراث ناملموس تهران برگزار می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

نشست شورای اجرایی مرکز میراث ناملموس تهران برگزار می شود - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکسر، مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس در آسیای غربی و مرکزی، تحت نظارت یونسکو، سومین نشست شورای اجرایی خود را به ریاست علی دارابی قایم مقام وزیر و معاون میراث فرهنگی ایران و رییس شورای حکام مرکز مطالعات منطقه ای پاسداری از میراث ناملموس در آسیای غربی و مرکزی تحت نظارت یونسکو با حضور اعضا متخصص و اعضای کشورهای عضو شورای حکام برگزار می کند.

این شورای بین المللی از ارکان حاکمیتی مرکز میراث ناملموس تهران است و جلسات آن دو بار در سال با هدف بررسی حُسن اجرای برنامه های مصوب شورای حکام سالانه تشکیل می شود و طی آن، پیشنهادها و نقطه نظرات نمایندگان حاضر در جلسه مطرح می شود و مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.

نشست سوم شورای اجرایی در فاصله بین پنجمین نشست عادی شورای حکام تا شورای حکام آتی (ششمین نشست عادی شورای حکام در سال 1403) میان متخصصان برجسته بین المللی فعال در حوزه پاسداری و ترویج میراث فرهنگی ناملموس برگزار می شود. در این دوره شورا اجرایی نمایندگانی از کشورهای قزاقستان، پاکستان، لبنان و ارمنستان شرکت خواهند کرد.

این نشست در روزهای 15 تا 17 اسفندماه 1402 در یکی از هتل های تهران برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نشست شورای اجرایی مرکز میراث ناملموس تهران برگزار می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نشست شورای اجرایی مرکز میراث ناملموس تهران برگزار می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.