مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

‌رضا بهجتی در گفت و گو با خبرنگار تیکسر اظهار کرد: مسابقات قهرمانی آزاد تکواندو کیوروگی گرامیداشت بازگشت آزادگان به میهن اسلامی با حضور ۱۱ تیم استان گیلان از شهرستان‌های رشت، آستارا، تالش، رضوانشهر، رودبار، انزلی، فومن، ماسال، سیاهکل، صومعه سرا و خمام و با حضور ۳ تیم میهمان از استان اردبیل به میزبانی شهرستان آستارا در دو بخش پسران و دختران با شرکت ۳۳۰ بازیکن طی ۲ روز در سالن ورزشی انقلاب برگزار شد.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان آستارا با اشاره به اینکه این مسابقات در رده‌های سنی خردسال و نونهال برگزار شد، افزود: در بخش دختران ۱۳۵ بازیکن در رده کمربندهای سبز، آبی، قرمز و مشکی و در بخش پسران نیز ۱۹۵ بازیکن در رده کمربند سبز، آبی، قرمز و مشکی به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: در بخش تیمی شهرستان آستارا (باشگاه عباس زاده) با کسب ۷ طلا، ۶ نقره و ۸ برنز مقام اول، شهرستان رضوانشهر (باشگاه تیکسر آوید) با کسب ۶ طلا، ۴ نقره و ۹ برنز مقام دوم و شهرستان سیاهکل (باشگاه آکادمی مبارز) با کسب ۵ طلا، ۷ نقره و ۶ برنز مقام سوم را کسب کردند و شهرستان انزلی (باشگاه کارجویان) به عنوان تیم اخلاق و آقایان استاد محمد رضا لاد و استاد حسن زینالی به عنوان داوران نمونه انتخاب شدند.

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت

بهجتی با اشاره به برگزاری مسابقات بخش دختران در روز اول مسابقات گفت: در پایان مسابقات و در بخش تیمی دختران شهرستان خمام (باشگاه باقری نژاد) با کسب ۸ طلا، ۶ نقره و ۳ برنز مقام اول، شهرستان رضوانشهر (باشگاه اسکندری) با کسب ۷ طلا، ۸ نقره و ۱ برنز مقام دوم و شهرستان آستارا (باشگاه شهید علی انصاری) با کسب ۶ طلا، ۲ نقره و ۸ برنز مقام سوم را کسب کردند و شهرستان فومن (باشگاه اسفرم) به عنوان تیم اخلاق و خانم‌ها استاد دنیا لامعی و استاد زهرا شجاعی راد به عنوان داوران نمونه این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

وی تصریح کرد: سطح مسابقات قابل قبول بود و ورزشکاران استان نشان دادند از توانایی‌های بسیار بالایی برخوردار هستند و در صورت توجه بیشتر و فراهم کردن زمینه و شرایط کار در آینده از آن‌ها بیشتر خواهیم شنید.

رئیس هیأت تکواندو شهرستان آستارا تاکید کرد: جوانان با استعدادی در استان گیلان در زمینه ورزش تکواندو وجود دارد که امیدوارم در آینده بتوانیم با ارائه خدمات مطلوب‌تر به آن‌ها زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای آنان را فراهم کنیم.

مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت

در پایان این دوره از مسابقات به نفرات اول تا سوم در هر دو بخش دختران و پسران و مربیان برتر با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی حکم و مدال قهرمانی و همچنین جام مسابقات به تیم‌های اول تا سوم و مربیان اخلاق اعطا شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات تکواندو قهرمانی دختران و پسران گیلان پایان یافت – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.