مخبر: «شهید رحمتی» بسیاری را شیفته منش و مردم داری خود کرد

مخبر: «شهید رحمتی» بسیاری را شیفته منش و مردم داری خود کرد

سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با خانواده شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی گفت: او مصداق بارز جوان مومن و انقلابی بود و توانست در مدت زمان کوتاه خدمت در استان آذربایجان شرقی دل های مردم و مسیولان را به خود جلب کند و خدمتی ماندگار را در ذهن مردم شریف این استان به یادگار بگذارد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری تیکسر، محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری در دیدار با خانواده شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی اظهار کرد: شهدای خدمت به قافله سالاری شهید رییسی در دل مردم ایران جاودانه شدند و عزتشان همیشگی و ابدی خواهد ماند. شهدای خدمت به قافله سالاری شهید رییسی در دل مردم ایران جاودانه شدند و عزتشان همیشگی و ابدی خواهد ماند.

وی افزود: اگر چه امروز جای این شهدا در میان ما خالی است، اما شهادت عزت ابدی بود که به سبب مجاهدت های این عزیزان روزی آنان شد و باید به حال ایشان غبطه خورد.

سرپرست ریاست جمهوری ادامه داد: او مصداق بارز جوان مومن و انقلابی بود و توانست در مدت زمان کوتاه خدمت در استان آذربایجان شرقی دل های مردم و مسیولان را به خود جلب کند و خدمتی ماندگار را در ذهن مردم شریف این استان به یادگار بگذارد.

مخبر تاکید کرد: امروز جهان شاهد است که با همدلی مردم شریف ایران، همراهی قوای دیگر با دولت و البته همت دولتمردان در تمامی بخش ها، با وجود شهادت عالی ترین مقام اجرایی و همراهانش که در اداره کشور نقش بسیار موثری داشتند، خللی در فرآیند اجرای امور ایجاد نشده است.

وی گفت: رییس جمهور شهید همواره خود را مکلف به خدمت به خانواده شهدا می دانست و امروز نیز بنده مفتخرم در خدمت شما و همه خانواده معزز شهدا باشم و یقینا این امر افتخاری برای هر کارگزاری است که بتواند ضمن تقویت فرهنگ جهاد و شهادت، خانواده شهدا را تکریم و در جهت کاهش آلام ایشان بکوشد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مخبر: «شهید رحمتی» بسیاری را شیفته منش و مردم داری خود کرد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مخبر: «شهید رحمتی» بسیاری را شیفته منش و مردم داری خود کرد"، کلیک کنید.