لزوم استفاده از شبکه صالحین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

لزوم استفاده از شبکه صالحین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار عصر چهارشنبه در نشست مجمع استاد یاران صالحین با استاد شبکه تربیتی استانی ایلام ضمن تبریک به انتصاب فرمانده جدید سپاه امیرالمومنین استان، گفت: سردار حسینی در هر جایی خدمت کرده اند، زیبادرخشیدند و باعث خوشنامی برای استان و کشور بودند.

وی بیان کرد: سردار حسینی برای حضور در استان ایثار کردند چراکه ایشان مشاور فرماندهی کل سپاه بودند، با بازگشت به جایگاه قبلی که بر مبنای تقوا و تکلیف گرایی، در واقع ایثار کردند، که بنده از این تواضع ایشان تقدیر و تشکر می کنم.

وی بیان کرد: ظرفیت شبکه های تربیتی صالحین بسیج واقعاً در کشور بی بدیل است، مسیر تربیت نسل جوان مومن انقلابی پای کار، تنها از مسیر تربیت و تزکیه می گذرد و این وظیفه شبکه گسترده صالحین در کشور است.

وی تصریح کرد: هر چه قدر روی کارهای فرهنگی و کادرسازی، سرمایه گذاری و کار کنیم خروجی بالاست، کارهای بدون خروجی هیچ ارزشی در جامعه ندارند.

وی با اشاره به اهمیت شبکه صالحین برای تربیت نسل جوان، عنوان کرد: باید در شبکه صالحین توجه و کارهای ویژه صورت گیرد.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: در شرایط الان که انتخابات است، باید سمت و سوی جامعه برای مشارکت حداکثری و هم انتخاب اصلح با استفاده از ظرفیت های مختلف از جمله شبکه صالحین حرکت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "لزوم استفاده از شبکه صالحین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "لزوم استفاده از شبکه صالحین برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه