قاتل جسد پیدا شده در بیابان های اطراف اصفهان شناسایی شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

قاتل جسد پیدا شده در بیابان های اطراف اصفهان شناسایی شد - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

سرهنگ حسین ترکیان در گفت وگو با خبرنگار تیکسر اظهار کرد: در اردیبهشت ماه سال گذشته به دنبال ارایه گزارشی از ماموران گشت انتظامی مبنی برکشف جسد ناشناس فردی مونث در بیابان های اطراف شهر اصفهان بلافاصله کاراگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و اکیپ بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند.

وی افزود: به دلیل فساد شدید نعشی و از بین رفتن اجزای صورت، جسد قابل تشخیص نبوده و پرونده تحت عنوان کشف جسد ناشناس به پلیس آگاهی استان ارجاع شد تا اینکه پس از گذشت چند ماه با انجام اقدامات تخصصی و ظرفیت های علمی اداره تشخیص هویت پلیس آگاهی استان هویت جسد که خانم 38 ساله ای بود مشخص شد.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با انجام تحقیقات مشخص شدسال گذشته شوهر 41 ساله این خانم اقدام به تشکیل پرونده فقدانی کرده و اعلام داشته که مدت 2 الی 3 ماه قبل همسرش به علت اختلافات خانوادگی از منزل خارج و تاکنون اطلاعی از سرنوشت وی ندارد.

وی ادامه داد: با دستور مرجع قضایی شوهر خانم فوت شده بازداشت شده که ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی شد اما دربازجویی های تخصصی و تطبیق ادله کشف شده در صحنه جرم متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در نهایت لب به اعتراف گشود و گفت در روز حادثه داخل مغازه خود به علت اختلافات قبلی با همسرم بحث و دعوا کرده و من او را هل دادم که سرش به میز خورد و به زمین افتاد سپس با شال او را خفه و بعد جسد وی را به بیابان های اطراف شهر اصفهان منتقل کردم.

سرهنگ ترکیان اضافه کرد: با تکمیل تحقیقات و اعتراف صریح متهم به قتل همسر خود وی به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی و سپس با قرار قانونی مناسب روانه زندان شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قاتل جسد پیدا شده در بیابان های اطراف اصفهان شناسایی شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قاتل جسد پیدا شده در بیابان های اطراف اصفهان شناسایی شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.