عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز

امیرمسعود عابدین: به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد مرسدس بنز G کلاس این خودروساز آلمانی از دو نسخه ویژه این خودرو رونمایی کرد. مرسدس بنز و مونکلر برای این پروژه با نام G‑Class Past II Future با یکدیگر همکاری کردند. این خودرو بر اساس یک مدل کانورتیبل دهه ۱۹۹۰ ساخته شده و توسط طراح NIGO اصلاح شده است. این نسخه عجیب ممکن است مورد پسند همه قرار نگیرد اما دارای یک نمای بیرونی مات دو رنگ به رنگ خاکستری و زیتونی است. این بدنه با همراهی رنگ های سیاه و طلایی و همچنین یک سقف نرم الهام گرفته از ژاکت پف دار مونکلر طراحی شده است.

عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز

با برداشتن این سقف نرم به شکلی عجیب تر می رسید؛ چرا که یک گالن سوخت طلایی رنگ و همچنین یک سیستم صوتی سفارشی را همراه با قفسه های طلایی رنگ مشاهده می کنید. از دیگر نکات برجسته می توان به چرخ های فولادی سیاه و صندلی های پارچه ای با الهام از گذشته اشاره کرد.

عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز

عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز

براساس گزارش carscoops دومین نسخه ویژه جی کلاس براساس جدیدترین نسخه آن ساخته شده است. این نسخه نیز به طور تقریبی از نسخه مونکلر الهام گرفته شده و دارای یک نمای بیرونی سبز و خاکستری با همراهی رنگ سیاه است. چرخ های سیاه نشان و نوشته “Past II Future” و یک کاور تایر منحصر به فرد ویژگی های نمای بیرونی را تکمیل می کنند. تغییرات داخلی جزئی هستند و شامل پارچه های داخلی و نوشته های “Past II Future” و “One of ۲۰” است.

عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز

تولید این خودرو به ۲۰ دستگاه محدود خواهد شد و تحویل آن نیز قرار است در آوریل ۲۰۲۵ آغاز شود. این مدل سفارشی بر اساس G ۴۵۰ d و G ۵۰۰ ساخته شده که به این معنی است که مشتریان می توانند یک موتور دیزلی ۳٫۰ لیتری با ۳۶۲ اسب بخار قدرت و ۷۵۰ نیوتن متر گشتاور دریافت کنند. موتور دیزلی این امکان را برای خودرو فراهم می کند تا در ۵٫۸ ثانیه از صفر تا صد کیلومتر بر ساعت شتاب بگیرد قبل از رسیدن به حداکثر سرعت ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت.

عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز

اگر به موتور دیزلی علاقه ای ندارید مدل G ۵۰۰ با یک موتور ۳٫۰ لیتری توربوشارژ شش سیلندر خطی و ۴۴۳ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور در دسترس است. این مدل زمان شتاب صفر تا صد را به ۵٫۴ ثانیه کاهش می دهد اما حداکثر سرعت بدون تغییر محدود به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت باقی می ماند.

۵۸۳۲۲

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عکس | لباس جدید شاسی بلند مرسدس بنز"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه