عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، جعفر قزوینیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد. وی ابراز کرد: از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

قزوینیان، تاکید کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده و ۷۰۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با تامین زمین، تخصیص پروژه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت:، میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه های در دست اجرا بیش از ۷۰ درصداست و برخی از پروژه ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

قزوینیان با بیان اینکه عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود و طی زمان بندی انجام شده است، گفت: افتتاح پروژه ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده و از خردادماه امسال تا خردادماه سال آینده تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می شود و عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سالجاری خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.