طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال اجرا است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال اجرا است - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، علی‌محمد قادری دوشنبه شب در نشست طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار تنگستان عنوان داشت: در راستای ظرفیت‌سازی اجتماعی سازمان بهزیستی در ۱۸ استان کشور برای دومین بار در کشور، فاز ۲ طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال پیگیری و اجرا است.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور عنوان کرد: هدف از ایجاد این سکوی هم‌سو استراتژیک و هم‌راستایی دستگاه‌ها، نهادها و گروه‌های مردم پایه با سازمان بهزیستی است.

وی در ادامه افزود: این طرح که با حضور دستگاه‌های مختلف به منظور گره‌گشایی از جامعه هدف بهزیستی ایجاد شده تا بتوانند مشکلات جامعه هدف این سازمان از جمله بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و دیگر مدد جویان تحت پوشش برطرف شود.

قادری اضافه کرد: نکته‌ای که اهمیت دارد این است که ما تکافل اجتماعی را پیگیری می‌کنیم و به‌جای اینکه مردم به صورت موضوعی به دستگاه‌ها و بهزیستی مراجعه کنند ما مراجعه محوری از سوی سازمان بهزیستی به سوی مردم در این سکو داریم.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: امیدواریم بتوانیم موضوعات مختلفی که در حوزه مسکن، اشتغال و نیازهایی که به هر حال در شهرستان‌ها یا در استان حل نشده ما از منابع ملی خود هم افزایی خواهیم کرد و در خدمت مردم شریف خواهیم بود.

در این نشست در خواستی های مردمی که اغلب جامعه هدف بهزیستی بودند با همکاری پرسنل بهزیستی و مرکز اورژانس اجتماعی و مددکاران مراکز مثبت زندگی شهرستان جمع‌بندی، جهت پیگیری و بررسی بیشتر در سامانه ثبت شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال اجرا است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح ملی نشست صمیمی در ۵۰۰ محله کم برخوردار در حال اجرا است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.