طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

علیرضا قطب الدینی در گفتگو با خبرنگار تیکسر با بیان اینکه طرح ایما توسط اعضای شورای دانش آموزی هر مدرسه انجام می شود، اظهار کرد: یکی از وظایف آموزش و پرورش تربیت و آموزش مسایل رفتاری و اخلاقی به دانش آموزان است از اینرو با اجرای طرح های مختلف در مدارس تلاش داریم در کنار مسایل تیوری، دانش آموزان را با ارزش های اخلاقی نیز آشنا کنیم.

وی، مدیریت مدرسه توسط دانش آموزان را موجب تقویت روحیه مشارکت و تعامل در آنها دانست و گفت: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت در دانش آموزان این طرح به مسوولیت پذیری و مدیریت در کارهای آنها نیز کمک می کند.

قطب الدینی عنوان کرد: طرح ایما در راستای مسوولیت پذیری و کسب مهارت برای نقش اجتماعی، توسعه و بهبود نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری، کسب مهارت های زندگی، توسعه و تقویت فعالیت های گروهی و تکریم عملی شخصیت دانش آموزان و تقویت خودباوری و اعتماد به نفس آنان در مدرس اجرا شد.

مدیر آموزش و پرورش بهاباد گفت: 53 مدرسه بهاباد در طرح «ایما» توسط دانش آموزان اداره می شوند

وی با اشاره به اینکه اجرای مدیریت مدارس توسط دانش آموزان به مشارکت و تعامل آنها کمک می کند، تصریح کرد: علاوه بر تقویت روحیه تعامل و مشارکت بین دانش آموزان این طرح به مسیولیت پذیری و مدیریت در کارها بسیار موثر خواهد بود.

طرح ایما به مدیت یک روز در 53 مدرسه سطح شهرستان بهاباد اجرا شد و مدیران و مربیان مدارس نیز در کنار دانش آموزان بودند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "طرح «ایما» در مدارس بهاباد اجرا شد – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.