سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام نوروز تامین است

معاون وزیر نفت:

سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام نوروز تامین است

معاون وزیر نفت گفت: با توجه به مصرف بالای بنزین در ایام نوروز و تامین سوخت کشور، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به منظور رفاه حال هم وطنان و مسافران نوروزی همه توان خود را به کار می گیرد.

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری تیکسر به نقل از شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی، جلیل سالاری با توجه به ثبت رکوردی تازه در مصرف و لزوم پایداری در استمرار تامین و توزیع سوخت در سراسر کشور، با حضور در مراکز انتقال نفت و فرآورده های نفتی دستور های لازم را صادر و گزارشی از روند سوخت رسانی دریافت کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به مصرف بالای بنزین در ایام نوروز و تامین سوخت کشور، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به منظور رفاه حال هم وطنان و مسافران نوروزی همه توان خود را به کار می گیرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و هیات همراه در نخستین روز سال نو از ایستگاه مخابراتی و تاسیسات نفتی منطقه شمال بازدید کردند و از برنامه های عملیاتی صنعت انتقال نفت و فرآورده های نفتی مطلع شدند.

مدیران ارشد صنعت پالایش و انتقال نفت ایران طی این سفر یک روزه از ایستگاه آب باریک، ایستگاه فشارشکن ورسک، ایستگاه مخابراتی شورکچال و مرکز انتقال نفت گل پل بازدید کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام نوروز تامین است" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سوخت مورد نیاز مردم و مسافران در ایام نوروز تامین است"، کلیک کنید.