سلامت انتخابات وامنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه انتظامی مرکزی است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

سلامت انتخابات وامنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه انتظامی مرکزی است - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، سرهنگ احسان آنقی عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه اظهار کرد: دستگاه پلیس، در فضای حقیقی همچنین در فضای مجازی حافظ امنیت مردم است و در زمان انتخابات نیز با قدرت هرچه بیشتر از امنیت روانی مردم محافظت خواهد کرد.

وی تاکید کرد: پلیس فتا نیز همواره در خدمت مردم است و با هرگونه اقدامات غیراخلاقی، سو استفاده کنندگان و هتک حرمت مردم توسط متخلفان در فضای مجازی برخورد می کند و حافظ امنیت مردم و خانواده ها است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی افزود: سلامت انتخابات و تامین سلامت روحی و روانی مردم خط قرمز ماست و هرکس در زمان انتخابات چه در فضای مجازی و چه در فضای عادی حقیقی مردم را دلسرد کند و به تخریب حضور مردم و شخصیت اجتماعی کاندیداها بپردازد و امنیت انتخابات را به خطر بیندازد برخورد قانونی صورت می گیرد.

آنقی ادامه داد: مردم به عنوان سرمایه اصلی در ایجاد امنیت، نقش مهمی دارند و نیاز است در این خصوص کمک حال ما باشند و نسبت به این مسیله بی تفاوت نباشند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت را چهار راهبرد اساسی در انتخابات عنوان کرد و گفت: 2 راهبرد اساسی پلیس، تامین امنیت فیزیکی و روانی مردم است که مورد توجه ویژه است و برنامه ریزی های مناسبی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: سلامت و افزایش مشارکت مردم در انتخابات در گرو تامین امنیت است و تحقق این مهم نیازمند اقدام جهادی از سوی مسوولان امر و فعالان رسانه ای است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با تاکید بر اهمیت برگزاری انتخاباتی پرشور جهت تامین و تضمین منافع ملی کشور، گفت: هر ایرانی دغدغه مند و روشن بین باید در انتخابات کشور خود سهیم باشد و بر این امر واقف باشد شرکت در انتخابات علاوه بر تعیین سرنوشت او، تضمین کننده منافع ملی کشور است.

آنقی تاکید کرد: برنامه ریزی های لازم در خصوص قبل، حین و پس از انتخابات در فرماندهی انتظامی استان انجام از شروع انتخابات و کمیته های مختلف نیز بر اساس وظایف قانونی تشکیل شده است.

وی گفت: اقدامات پیش از انتخابات در کمیته ای تحت عنوان قرارگاه کمیل در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با جدیت در حال انجام است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سلامت انتخابات وامنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه انتظامی مرکزی است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سلامت انتخابات وامنیت روانی مردم خط قرمز دستگاه انتظامی مرکزی است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.