رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، زهرا محمد زاده مسیول گروه جهادی طیبات شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این گروه جهادی به مدت سه سال فعالیت گسترده ای در عرصه تولید پوشاک اسلامی ایرانی داشته و اعضای این گروه هر کدام از مسوولان دستگاه های مختلف، اساتید دانشگاه و فعالان عرصه تولید پوشاک هستند.

وی گفت: این گروه جهادی به دنبال آن است که در کنار تولید پوشاک ایرانی و اسلامی، رویدادهای تخصصی در این حوزه را نیز دنبال کند.

وی با اشاره به برگزاری رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم گفت: این رویداد در قم برای اولین بار سال گذشته برگزار شده و امیدواریم در سالهای آینده در استانهای مختلف کشور نیز این رویداد دنبال شود.

محمدزاده گفت: رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه 28 خردادماه امسال همزمان با عید قربان تا اول تیرماه برگزار می شود.

مسوول گروه جهادی طیبات ادامه داد: این رویداد در مجتمع امام خمینی (ره) در جوار گلزار شهدای علی بن جعفر علیه السلام به مدت 5 روز برگزار می شود و علاقمندان می توانند از ساعت 16 تا 23 برای بازدید مراجعه کنند.

وی اضافه کرد: 70 غرفه در این نمایشگاه محصولات پوشاک خود را ارایه می کنند و از کسانی که علاقمند به حضور در این رویداد بودند پس از اعلام آمادگی ارزیابی لازم صورت گرفته است.

مسوول گروه جهادی طیبات بیان کرد: این برنامه قرار نیست در سطح یک بازارچه باشد بلکه رویداد است و تولیدکنندگان حاضر در آن بهترین محصولات خود را در عرصه پوشاک ایرانی اسلامی ارایه می کنند.

وی در ادامه عنوان کرد: ما هم در طراحی و هم در عرصه دوخت آموزش های لازم را را به علاقمندان برای فعالیت در این حوزه ارایه می کنیم تا بازار تولیدات پوشاک اسلامی گسترش یابد.

محمد زاده گفت: این رویداد مقدمه ای برای شناسایی تولید کنندگان فعال در حوزه پوشاک ایرانی اسلامی است .

وی با بیان اینکه مردم به این نوع پوشاک رویکرد مثبتی دارند افزود: حتی در عرصه تولید و آموزش نیز علاقمند هستند که ورود داشته باشند و ما امیدواریم فروشگاه های ثابتی در قم راه اندازی تا از این تولیدکنندگان حمایت شود.

مسوول گروه جهادی طیبات اضافه کرد: باید از تولیدکنندگان خرد و خانگی در عرصه تولید پوشاک حمایت کرد و انتظار می رود دستگاه های مختلف در این زمینه حمایت های مادی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در رویداد اول تولیدکنندگان فروش خوبی داشتند گفت: بنا داریم در ماه های آینده این نمایشگاه را در استانهای مازندران، کرمان و بوشهر برگزار کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رویداد تخصصی پوشاک ایرانی اسلامی ریحانه در قم برگزار می شود – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.