دکل مهاری g35 چهار وجهی

دکل مهاری g35 چهار وجهی

دکل‌ های مهاری، نقش بسیار مهمی را در زندگی ما ایفا می ‌کنند، دکل مهاری g35 چهار وجهی یکی از انواع دکل ‌های سبک و اقتصادی است. از این نوع دکل جهت ارسال و دریافت دیتا در شبکه ‌های محلی، همچنین نصب صاعقه ‌گیر و ادوات مخابراتی استفاده می‌ شود. سیم‌ های مهاری وظیفه مهار کردن این نوع دکل را توسط زمین یا تکیه‌ گاه بر عهده دارند. این دکل به شیوه ‌ای اصولی و استاندارد تولید می ‌شود و کاربرد اصلی آن، برقراری ارتباط به صورت مدرن است. دکل مهاری g35 چهار وجهی، از ویژگی ‌های متعددی نسبت به سایر فونداسیون دکل برخوردار است. بنابراین می ‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین دکل‌ های مهاری موجود در بازار یاد کرد.

اجزا و ابعاد دکل مهاری g35

این نوع دکل از نظر شکل کلی، تفاوت زیادی با سایر دکل ‌ها دارد. دکل مهاری g35 چهار وجهی بسیار سبک است، همین موضوع باعث نصب آسان آن در پشت بام می ‌شود. برای مهار آن از زاویه ۱۲۰ درجه، از سیم مهار در هر ۹ متر یا ۶ متر استفاده می ‌شود. هر کدام از سکشن ‌های دکل مهاری g35 دارای بدنه لوله‌‌ای و اتصالات میلگردی هستند که جوش آن‌ها را به یک‌دیگر اتصال می‌ دهد. چندین ردیف پله در هر سکشن برای افزایش ایستایی و مقاومت دکل، قرار دارند. این طراحی که مطابق با استانداردهای جهان صورت گرفته، باعث سهولت در بالا رفتن از آن می ‌شود. به منظور جلوگیری از فرسودگی و زنگ زدگی، از پوشش گانوانیزه گرم، در این دکل ‌ها استفاده می ‌شود.

مزایا و کاربردهای دکل مهاری g35

اصلی ‌ترین مزیت دکل مهاری g35 چهار وجهی، وزن پایین و سبک آن است. به طور کلی این نوع دکل ‌ها، در مکان ‌هایی که فضا به قدر کافی موجود باشد، استفاده می ‌شوند. کاربرد اصلی این دکل به مواردی همچون رادیو و بی‌سیم، شبکه تلفن همراه و شبکه ‌های رایانه ‌ای مربوط می ‌شود. می ‌توان این دکل را بر روی پشت بام ساختمان نصب کرد، ارتفاع ساختمان کمک زیادی به بلندی محل نصب آنتن ‌ها می ‌کند. در صورتی که قیمت دکل مخابراتی روی زمین نصب شود، نیاز به فضای زیادی برای نصب سیم مهار‌ها خواهد داشت. هزینه کم‌تر و نصب آسان نسبت به سایر دکل ‌ها، دیگر مزیت این دکل چهار وجهی محسوب می ‌شود.

روش نصب دکل مهاری g35  چهار وجهی

نحوه نصب این نوع قیمت فونداسیون دکل کاملا متفاوت است، بنابراین فقط تکنسین ‌های حرفه ‌ای قادر به نصب آن هستند. در صورتی که به طور اصولی و دقیق نصب شود، بیشترین کارایی مثبت را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. در صورت عدم بهره‌ گیری از تکنسین ‌های با تجربه، دکل به شکل استاندارد نصب نخواهد شد. دکل ‌هایی که به این شکل نصب می ‌شوند، کاملا آسیب پذیر بوده و شما را با مشکلات زیادی مواجه خواهند کرد. در نهایت باید هزینه ‌های زیادی برای تعمیر دکل مهاری g35‌ پرداخت کنید.

 

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دکل مهاری g35 چهار وجهی" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی, کسب و کار ایرانی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دکل مهاری g35 چهار وجهی"، کلیک کنید.