دانش آموزان صاحب استارت آپ می شوند – خبرگزاری تیکسر

دانش آموزان صاحب استارت آپ می شوند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با همکاری معاونت علمی ریاست جمهوری استارت آپ های دانش آموزی ایجاد می شود.

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری تیکسر، علی آقا محمدی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز در دومین نمایشگاه آبادیران با بیان اینکه در حوزه توانمندسازی، سرمایه گذاری های زیادی صورت گرفته است، افزود: ولی برای اجرای گام دوم انقلاب نیاز به تحول داریم و برای تحقق آن نمی توانیم بدون جهش، حرکت کنیم.

وی افزود: در حال حاضر کشور پنجره باز جمعیت 25 ساله را در پیش رو دارد که همه سرمایه گذاری ها برای آنها انجام شده است و اگر از این فرصت بهره برداری نکنیم، به سرعت با جمعیت پیر 40 ساله مواجه خواهیم شد؛ از این رو اکنون بهترین امکان را از نظر نیروی انسانی داریم.

آقا محمدی با اشاره به سند 1404 با تاکید بر اینکه اجرای این سند در سال آینده به پایان می رسد، خاطرنشان کرد: سند 1430 را در دستور کار داریم، ولی این سوال مطرح می شود که آیا ما برای تربیت نیروی جوان مسایلی، چون هنر و ادبیات را مد نظر قرار داده ایم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه زمان برای ما بسیار مهم است، شد: ما با توافقی که با معاونت علمی ریاست جمهوری منعقد کردیم، طرحی ارایه شد که طی آن استارت آپ های دانش آموزی ایجاد می شود و از این طریق دانش آموزان از ابتدا بر اساس علایق و استعداد های خود در استارتاپ ها مشغول به فعالیت می شوند.

وی اضافه کرد: در این راستا اولین شتاب دهنده در استان های سیستان و بلوچستان، تهران و اصفهان را ایجاد کردیم تا دانش آموزان علاقه مند در این حوزه را مورد حمایت قرار دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دانش آموزان صاحب استارت آپ می شوند – خبرگزاری تیکسر" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دانش آموزان صاحب استارت آپ می شوند – خبرگزاری تیکسر"، کلیک کنید.