حضور حداکثری در انتخابات ضروری است/ لزوم دقت در گزینش اصلح – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

حضور حداکثری در انتخابات ضروری است/ لزوم دقت در گزینش اصلح - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار تیکسر، حجت الاسلام حبیب پهلوزاده در خطبه‌های نماز جمعه اهرم با تبریک دهه ولایت و امامت اظهار کرد: در زیارت جامعه کبیره می‌خوانیم هر کسی اراده خداوند تبارک و تعالی داشته باشد با وجود ذوات مقدسه ائمه معصومین شروع می‌کند.

امام جمعه اهرم تصریح کرد: راه رسیدن به حقیقت بیت الله زیارت امام معصوم است و اتمام حج هم به زیارت امام معصوم است. امید داریم خداوند تبارک و تعالی به زودی توفیق زیارت امام معصوم را نصیب ما کند.

وی خاطرنشان کرد: موضوع انتخابات که یک امر بسیار مهم است و یک کشور را در چشم جهانیان عزیز و مایه اقتدار و عزت خواهد بود و یا یک کشور را در چشم جهانیان ذلیل و بله قربان گو و معطل اراده کدخدا می‌کند.

وی تصریح کرد: این انتخابات را باید با اراده مستحکم و با حضور حد اکثری برای عزتمندی ایران اسلامی و برای سربلندی ایرانیان و پیشرفت نظام اسلامی یک حضور با بصیرت رقم بزنیم.

پهلوزاده یادآور شد: برخی در این ایام بر طبل تعامل با دنیا می‌کوبند که جز با تعامل با دنیا نمی‌توانیم مشکلات کشور را حل کنیم. هشت سال دانشمندان هسته‌ای و هوافضا را تحریم کردید و با خود تحریمی صنعت هسته‌ای و دانشمندان مختلف را تحریم کردید و اجازه پرتاب ماهواره ندادید و با این همه تعامل با دنیا فروش نفت شما به ۵۰ هزار بشکه رسید و پول آن هم قادر به دریافت نبودید.

وی تصریح کرد: با چه رویی دوباره این مردم را دعوت به تعامل می‌کنید؟ آیا بعضی از احزاب فلسطینی بیشترین تعامل با آمریکا و اسرائیل نداشتند؟ آیا مساله فلسطین با تعامل حل شد؟ آیا این همه کوتاه آمدن فلسطینیان مساله آنها را به حل و فصل نزدیک کرده؟ باید عرض کنیم در برابر نظام سلطه جز با تقابل و مقاومت راه حلی وجود ندارد.

وی، بیان کرد: مقام معظم رهبری در دیدار با نخبگان به این نکته اشاره فرمودند که وظیفه نخبگان تلاش برای افزایش مشارکت هست و شاخص اصلح بودن هم اول نزدیک بودن به ملاک‌های انقلاب و دوم توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب است.

پهلوزاده ادامه داد: یکی از ملاک‌های انقلاب، استقلال و آزادی است و استقلال و آزادی این مملکت تا به حال با مقابله با نظام استکباری حفظ شده است نه با تعامل با زورگویان و در چهاردهمین انتخابات با اراده مردم کسی انتخاب شود که ایران و ایرانی را در دنیا سرافراز کند و مایه ناامیدی دشمنان و خار چشم دشمنان باشد.

امام جمعه اهرم افزود: با دعوت از خانواده و اقوام و کسانی که می‌شناسیم برای حضور حداکثری پای صندوق رأی تا کسی که انتخاب می‌شود با اقتدار بیشتر بتواند هم مشکلات داخلی را و هم مشکلات خارجی را به نحو احسن حل کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حضور حداکثری در انتخابات ضروری است/ لزوم دقت در گزینش اصلح – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حضور حداکثری در انتخابات ضروری است/ لزوم دقت در گزینش اصلح – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه