بودجه دانشگاه آزاد کرمانشاه منطبق با سند تحول تنظیم شد

بودجه دانشگاه آزاد کرمانشاه منطبق با سند تحول تنظیم شد

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه گفت: پیش‌بینی بودجه امسال این دانشگاه کاملا کارشناسانه و منطبق با سند تحول دانشگاه تنظیم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری تیکسر، جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با حضور محمد جواد فرهنگ مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، افشین غنی‌زاده سرپرست، بیژن اروجی معاون مدیریت و توسعه منابع، علی مهراس‌مهرابی معاون آموزشی و مهارتی، مرتضی کهراریان معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه برگزار شد.

این جلسه با هدف بررسی مقدماتی و اعلام نظر نسبت به بودجه بیش بینی شده‌ سال مالی آتی و همه پیشنهاد‌هایی که از سوی دانشگاه برای طرح در جلسه هیئت امنا ارائه می‌شود و بررسی کارشناسی پیش بینی بودجه سالانه ۱۴۰۴-۱۴۰۳ و موضوعات تخصصی استان برگزار شد.

افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه در این جلسه پیش بینی بودجه این دانشگاه را در سال گذشته ۱۴۰۳-۱۴۰۲ بسیار مطلوب ارزیابی و اظهار کرد: با بررسی‌های صورت گرفته و انجام چندین ساعت کار کارشناسی موفق شدیم بودجه را با کمترین انحراف اجرا کنیم.

وی عنوان کرد: پیش بینی بودجه امسال نیز کاملا کارشناسانه و منطبق با سند تحول دانشگاه تنظیم شده و انتظار داریم مطابق سال قبل با کمترین انحراف اجرا شود. 

به گزارش تیکسر، بیست و یکمین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با حضور قربانی گلشن‌آباد هفته آینده روز ۲۳ مرداد در دانشکده علوم پزشکی واحد کرمانشاه برگزار خواهد شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بودجه دانشگاه آزاد کرمانشاه منطبق با سند تحول تنظیم شد" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بودجه دانشگاه آزاد کرمانشاه منطبق با سند تحول تنظیم شد"، کلیک کنید.