اگر خطایی از رژیم اسراییل سر بزند، پاسخ بعدی کوبنده تر خواهد بود

اگر خطایی از رژیم اسراییل سر بزند، پاسخ بعدی کوبنده‌تر خواهد بود

تیکسر/تهران نماینده مردم ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران یک روز عملیات وعده صادق و این بار عملیات سهمگین و موفق دیگری علیه رژیم اسراییل انجام داد و اگر از دشمن صهیونیستی خطایی سر بزند حتما عملیاتی با شدت بیشتر و موفقیت آمیز خواهیم داشت.

«علی خزایی» شامگاه سه شنبه ۱۰ مهرماه در گفت وگو با خبرنگاران پس از حملات غرور آفرین و عملیات وعده صادق ۲ سپاه پاسداران علیه صهیونیست های کودک کش و جنایتکار بیان کرد: توان دفاعی محور مقاومت درخدمت آرمان مقدس فلسطین آزادی قدس شریف و آزادی تمام مردم مظلوم وستم دیده دنیا با هر دین و نژاد و هر قومیتی است.

نماینده مردم ورامین قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ملت ایران افتخار می کند پس از پیروزی انقلاب به لطف خداوند با راهنمایی امام خمینی (ره) و پس از ایشان رهنمودهای امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب در قله های افتخار حاضر شد.

وی تصریح کرد: ما از نظر راهبردی بر این اعتقادیم که باید در کنار محور مقاومت تا آزادی قدس شریف ایستاد؛ ولی برحسب نوع تهدیدات تاکتیک نیز تغییر می کند.

وی افزود: یک روز عملیات وعده صادق یک و روز دیگر این عملیات موفق صورت می گیرد و اگر از دشمن صهیونیستی غلطی سر بزند حتما عملیات دیگری به همین شکل موفقیت آمیز خواهیم داشت.

خزایی گفت: همه مسلمانان در غرب آسیا از این موشک باران استقبال کردند و همه شاهدبودیم این حمایت همه جانبه مردم در کنار قدرت دفاعی و نظامی محور مقاومت می درخشد.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اگر خطایی از رژیم اسراییل سر بزند، پاسخ بعدی کوبنده تر خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اگر خطایی از رژیم اسراییل سر بزند، پاسخ بعدی کوبنده تر خواهد بود"، کلیک کنید.

نوشته های مشابه