اکران 18 فیلم جشنواره “فجر” در کرمانشاه + جدول اکران فیلم ها

تیکسر/کرمانشاه معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از اکران 18 فیلم جشنواره فیلم فجر در استان خبر داد و افزود: این فیلم ها از فردا (16 بهمن) به مدت یک هفته در سینماهای استان اکران می شود.

جمال برفی در گفت و گو با تیکسر، با اشاره به آغاز اکران فیلم های جشنواره فجر در دو سینمای استان از فردا (16 بهمن) در استان گفت: این دوره جشنواره در استان به مدت یک هفته از 16 تا 22 بهمن برگزار شده و طی این مدت 18 فیلم در استان به نمایش در می آید.

برفی گفت: در این دوره جشنواره نیز همانند دوره های گذشته اکران فیلم ها را در دو سینمای آزادی و فرهنگ خواهیم داشت.

به گفته معاون هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، اکران فیلم ها در این سینماها در سه سانس 16، 18:30 و 21 خواهد بود.

برفی گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در سینما آزادی در روز دوشنبه(16 بهمن) به ترتیب سانس های مذکور،فیلم های آبی روشن، آغوش باز و آپاراتچی، روز سه شنبه (17 بهمن) پرویز خان، نپتون و صبح اعدام، روز چهارشنبه (18 بهمن) تابستان همان سال، مجنون و شور عاشقی، روز پنجشنبه (19 بهمن) قلب رقه، بهشت تبهکاران و احمد، روز جمعه (20 بهمن) ملکه آلیشون، آسمان غرب و ببعی قهرمان (ویژه کودکان)، روز شنبه (21 بهمن) شه سوار، دست ناپیدا و آبی روش و در روز پایانی هم فیلم های آغوش باز، آپاراتچی و قلب رقه اکران می شود.

وی افزود: در سینما فرهنگ هم بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در روز دوشنبه (16 بهمن) به ترتیب در سانس های مذکور فیلم های دست ناپیدا، صبح اعدام و تابستان همان سال، روز سه شنبه(17بهمن) مجنون، شور عاشقی و پرویزخان، روز چهارشنبه (18 بهمن) بهشت تبهکاران، احمد و ملکه آلیشون، روز پنجشنبه (19 بهمن) نپتون، ببعی قهرمان و شه سوار، روز جمعه (20 بهمن) آسمان غرب، آبی روشن و آغوش باز، روز شنبه (21 بهمن) آپاراتچی، قلب رقه و آسمان غرب و در روز پایانی (22 بهمن) فیلم های صبح اعدام، شهسوار و میرو اکران می شود.

وی در خصوص بلیت فروشی فیلم های جشنواره هم گفت: علاقمندان برای خرید بلیت باید به سایت های www.gisheh7.ir یا www.irantic.ir  مراجعه کنند.

برفی تاکید کرد: در ایام جشنواره فروش حضوری بلیت نداریم.

این مسیول در خصوص قیمت بلیت های جشنواره هم گفت: قیمت بلیت مانند روزهای عادی سال است و تفاوتی ندارد.

اکران 18 فیلم جشنواره "فجر" در کرمانشاه جدول اکران فیلم ها

اکران 18 فیلم جشنواره "فجر" در کرمانشاه جدول اکران فیلم ها

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اکران 18 فیلم جشنواره “فجر” در کرمانشاه + جدول اکران فیلم ها" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اکران 18 فیلم جشنواره “فجر” در کرمانشاه + جدول اکران فیلم ها"، کلیک کنید.