انتخابات پیش رو بر جایگاه ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

انتخابات پیش رو بر جایگاه ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار است - خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری تیکسر، سردار ابراهیم جباری در نشست بصیرتی انتخاب قوی، مجلس و ایران قوی در بندرعباس افزود: دشمنان برای کشورمان، نقشه های شومی دارند که حضور حداکثری و مشارکت انتخاباتی مردم در پای صندوق های رای، دشمنان را ناامید و بر اقتدار و عزت کشور می افزاید.

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب با حضور بالای 50 و 60 درصدی در انتخابات اظهار کرد: با حضور در پای صندوق های رای، عزت ما تامین و تضمین می شود.

آشنایی بسیجیان قرارگاه های تحول محلات با شیوه های برقراری امنیت در انتخابات

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرعباس نیز در این نشست گفت: این نشست با هدف آشنایی بسیجیان قرارگاه های تحول محلات شهرستان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی برگزار شد.

سرهنگ حمید ماندگاری افزود: در این نشست فرماندهان پایگاه ها و بسیجیان با شیوه های برقراری امنیت در زمان انتخابات آشنا شدند.

وی بیان کرد: با حضور حداکثری پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان آمریکا و دشمنان خواهیم زد و حضور در انتخابات نشان دهنده ی عزت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "انتخابات پیش رو بر جایگاه ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "انتخابات پیش رو بر جایگاه ایران در منطقه و جهان تاثیرگذار است – خبرگزاری تیکسر | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.