اعمال نظارت سختگیرانه بر فراورده‌های بتن و تیرچه بلوک استان یزد

اعمال نظارت سختگیرانه بر فراورده‌های بتن و تیرچه بلوک استان یزد

تیکسر/یزد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: نظارت سختگیرانه بر روند تولید فراورده‌های پرمصرفی چون بتن، تیرچه و بلوک به صورت ویژه در شورای فنی استان و معاونت عمرانی، پیگیری و اعمال می شود.

«محمد علی شاه حسینی» در اولین نشست شورای استاندارد استان امسال که در سالن کوثر استانداری یزد با حضور مدیران و کارشناسان استاندارد، سمن‌ها و دیگر اعضاء این شورا تشکیل شده بود، افزود: براساس گزارش های رسیده موثق، تعداد زیادی از واحدها در صنایع مختلف به خصوص ساختمان و به ویژه فراورده های بتن، تیرچه و بلوک که با ایمنی، سلامت وجان مردم سروکار دارد، به صورت کارگاهی و بدون نظارت استاندارد تولید و به بازار عرضه می شوند.

وی ضمن تشکر از مدیرکل و تمامی کارشناسان خدوم و زحمتکش استاندارد یزد در جهت اجرا و پیشبرد برنامه های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران، ادامه داد: تأثیر اقدامات استاندارد در جامعه کاملا محسوس وملموس است و شرایط بهتر کیفی ایجاد شده در استان دارالعلم و دارالعباده یزد نتیجه همین تلاشهاست.

شاه حسینی در پایان سخنان خود گفت:استاندارد یزد با توجه به کمبود منابع مالی و انسانی که با آن روبرو بوده و با مشکلات زیادی در حال دست و پنجه نرم کردن هست، حجم زیادی از فعالیت‌های استان را به دوش می‌کشد که از تمام دستگاه‌ها و دوایر مرتبط تقاضا داریم به کمک این اداره اثرگذار آمده  و کمبود نیرو ی انسانی استاندارد یزد را از محل طرح شهید زین‌الدین جبران کنند.

«حمید مطهری» مدیر کل استاندارد یزد در همین رابطه گفت: برای صادرات محصولات آن دسته از واحدهای تولیدی که به طور مستمر دارای کیفیت بالایی هستند، از سوی سازمان ملی استاندارد ایران قوانین و قواعدی وضع شده که همواره ضمن تسهیل در امور، جهت صادرات نیز مورد حمایت کامل قرار می گیرند.

به گزارش تیکسر و به نقل از روابط عمومی استاندارد یزد، وی ضمن تاکیدبر همکاری تشکل‌ها و انجمن‌ها با استاندارد یزد، افزود: برنامه‌های متعددی را در دستور کار داریم،که عملیاتی نمودن پایش انرژی در ادارات و دستگاههای دولتی، کالیبراسیون اوزان سبک، مانورکشوری بازرسی آسانسورها و طرح نوین امین(نمونه برداری وبازرسی از سطح بازار) از آن جمله هستند.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعمال نظارت سختگیرانه بر فراورده‌های بتن و تیرچه بلوک استان یزد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعمال نظارت سختگیرانه بر فراورده‌های بتن و تیرچه بلوک استان یزد"، کلیک کنید.