اعلام تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه

اعلام تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه

رئیس مرکز وکلا با اشاره به تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه گفت: آزمون کارشناسی رسمی در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ فرآیند ثبت نام آزمون از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.

به گزارش تیکسر، حسن عبدلیان‌پور درباره زمان ثبت و برگزاری آزمون وکالت و کارشناسی رسمی، گفت: به اطلاع متقاضیان شرکت در آزمون «وکالت و کارشناسان رسمی» مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه می‌رساند که آزمون کارشناسی رسمی در روز جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و تاریخ فرآیند ثبت نام آزمون از ۲۸ مرداد تا ۵ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از افزایش رشته‌های کارشناسی در آزمون سال ۱۴۰۳ خبرداد و گفت: در آزمون کارشناسی امسال رشته‌های کارشناسی به ۷۵ رشته افزایش پیدا کرده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه از کیفیت آن مطلع شوند.

عبدلیان‌پور درباره زمان برگزاری آزمون وکالت مرکز، گفت: آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در روز پنجشنبه، ۲۲ آذر ۱۴۰۳  برگزار خواهد شد که فرآیند ثبت نام آن نیز از ۴ تا ۱۰ مهرماه خواهد بود.

رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در ادامه به تغییر منابع آزمون امسال اشاره کرد و گفت:  در راستای تامین نظرات عزیزان شرکت‌کننده در آزمون در ادوار گذشته و با برگزاری جلسات متعدد علمی و تخصصی، منابع آزمون به میزان ۳۰ درصد تغییر پیدا کرده و متقاضیان شرکت درآزمون می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه به آدرس ۲۳۰۵۵.ir، روند تغییرات را ملاحظه کنند.

پایان خبر تیکسر

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اعلام تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اعلام تاریخ آزمون وکالت و کارشناسی رسمی مرکز وکلای قوه قضاییه"، کلیک کنید.